2016. 01. 17.

Pokemon - Book tag




Nem szoktam sok book tag-et kitölteni. Egyrészt már én unom, amikor napi szinten összehoz a balsors több ilyen bejegyzéssel, másrészt mire odajutok hogy ki is töltöm, az ihletem elszáll.
Nem mondom, jó néha egyet kitölteni, de nem akarok túlzásokba esni.
Ezt a tag-et is Ryan Könyvespolcán láttam. És aki egy cseppet is ismer, tudja hogy imádom az anime/manga világát. És a Pokemon gyerekkorunk kedvence volt. Emlékszem hogy gyűjtöttem a kártyákat, a korongokat és mindent, amit lehetett.
És most úgy érzem hogy újra kellene néznem a sorozatot. legalább pár részt. :-)
Nos, akkor lássuk a Pokemonokat.





Pikachu - Egy könyv, ami sokkolt:

Ha választanom kéne, akkor Karen Marie Moning - Hajnalra várva könyve állna ehhez legközelebb. Olyan brutális függővége van, hogy totálisan sokkolt ezzel az írónő. 


Squirtle (Zenigame) - Egy könyv, ami megsiratott

Nem szoktam sírni könyveken. Van ahol  bepárásodik a szemem. Ami először eszembe jutott, az Mark Lawrence - Tövisek császára.
Igen, tudtam hogy a történethez más nem illene, de mégis rosszul érintett a könyv vége.



Meowth (Nyaasu) - Egy könyv, amit nem vennél meg még egyszer

Ebből akad egy pár. Elég a tavalyi évet néznem.
Marni Bates - Rocksztárt kaptam karácsonyra könyvét végig sem bírtam olvasni. Alig várom hogy megszabaduljak tőle. Gyerekes, logikátlan az egész. Kár volt megvenni.
Gail Carriger  Lélektelenjében minden megvan, amit amúgy imádok. De ebben a könyvben nem álltak össze a dolgok, amit igazán bánok.




Pidgey (Poppo) - Egy könyvbéli helyszín, ahová szeretnél elrepülni

Sok ilyen van. Nalini Singh mindkét sorozata valós helyszínen játszódik, mégis a különleges szereplők és fajok nagyon vonzóvá teszik számomra mindkét várost.
Sherrilyn Kenyon illetve Kresley Cole köteteit is olyan sok színes szereplő népesíti be, hogy szívesen elrepülnék oda. Főleg New Orleans-ba.



Charizard (Rizadon) - Egy könyv ami annyira felidegesített, hogy legszívesebben elégetted volna

Egyértelmű. Rebbecca Donovan - Elakadó lélegzete. Nem is maga a könyv bosszantott fel, hanem a főszereplő lány. Bántalmazzák, ennek ellenére mégsem tesz semmit hogy javuljon a helyzete. Inkább másokat okol. Azt hiszem ez az egyetlen könyv, ami olyan szinte felbosszantott hogy valóban ott tartottam hogy kihajítom az ablakon.




Torchic (Achamo) - Egy könyv, ami felmelegíti a lelked

Akármelyik kedvencem képest erre. Elég egy Moning-ot, Kenyon-t, vagy Ward-ot a kezembe fogni. De ami először eszembe jutott az J. R. Ward - Síron túli szerető című könyve.




Mr. Mime (Bariyaado) - Hány embert taggelsz, és kik azok

Ha nagy ritkán ki is töltök hasonló book tag-et, soha nem szoktam továbbadni. Mindenki aki szeretné kitölteni vigye nyugodtan.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...