2017. 03. 26.

Katie McGarry: Crash ​into you – Szívkarambol

Fülszöveg:
Kirobbanó történet egy jó kislányról, aki vakmerőségre is hajlamos, egy dörzsölt srácról, akinek nincs vesztenivalója, és egy száguldó tempóban szövődő szerelemről.

Színjeles tanulmányi eredmény, dizájnerrucik, kifogástalan élet – ennyit várnak Rachel Youngtól. A magániskolába járó tizenegyedikes lány azonban titkol ezt-azt jómódú szülei meg basáskodó bátyjai elől… sőt, épp két újabb tétellel gyarapította a listát. Az egyik, hogy sötét országutakon szokott száguldozni vadidegenek társaságában a Mustangjával. Hát a másik? A tizenhét éves Isaiah Walker – egy nevelőszülőknél fölcseperedett, tetovált srác, akivel szóba állnia sem lenne szabad. Ám miután a szürke szemű, átható tekintetű fiú a segítségére siet, többé nem tudja kiverni a fejéből.
Isaiah is rejteget titkokat. A lakóhelyéről és Rachel iránti tényleges érzéseiről. Még csak az hiányozna, hogy belegabalyodjon egy gazdag csajba, aki nyilván csak a kaland kedvéért kívánkozik a város rossz hírű déli fertályára – még ha ránézésre valóságos angyal is ez a lány.

Amikor azonban közös szenvedélyük, az aszfalton száguldozás, mindkettejüket életveszélybe sodorja, hat hetük marad, hogy kiutat találjanak. Hat hét, hogy kiderítsék, meddig hajlandók elmenni egymás megmentéséért.

Borító: 4,5
Sorozat: Feszülő húr # 3
Eredeti cím: Crash into You
Kedvenc karakter: Isaiah
Oldalszám: 494
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás: 2015.06.04 / 2015.07.03





(A tavalyi év utolsó olvasmánya volt a könyv, csak vagyok olyan lusta, hogy majd' 4 hónappal az olvasás után tegyem közzé az értékelésemet.)

Alig pár hete olvastam Beth történetét, és alig vártam, hogy Isaiah végre meglelje a békéjét. Imádtam a srácot, és bíztam benne hogy egy hozzá méltó könyvet produkál az írónő.

Nos, ez nem teljesen sikerült neki.

Isaiah már az első megjelenésével elvarázsolt, és itt még jobban megszerettem. A történettel sem volt túl sok bajom. Akik miatt bosszankodtam, az Rachel és a családja.
Biztos vagyok benne hogy vannak ilyen családok, ahol a külcsín és az ismerősök véleménye a legfontosabb, ahol a zárt ajtók mögött szétomlik a tökéletes család képe. Ezt elfogadom. De amit a Young család alkotott, ahhoz tehetség kell.

Rekord idő alatt elolvastam a könyvet. 2016 utolsó könyvét bő 6 óra alatt befaltam.
És azóta csak gondolkodom a könyvön. És minél többet agyalok, annál több hibát vélek felfedezni benne.

Rachel egyik tankolása alkalmával két sráctól értesül arról, hogy illegális autóversenyre tartanak. Rachel velük megy, és ő és Isaiah versenyeznek. Nem is kell említenem, hogy a lány csúfosan elbukott. De mint azt már megtanultuk a Halálos iramban filmekből, kötelező hogy ilyenkor jöjjenek a rendőrök.

A páros közösen elmenekül, és nagyon hamar rájönnek, hogy vonzódnak egymáshoz.
Ám másnap kiderül, hogy Eriket - a negyed fő bűnözőjét, aki a versenyt "szervezte"-, meglopják. Rachel-t gyanúsítja, és kész mindenre, hogy  visszakapja a pénzét...

És itt jött el az, hogy logikai hibát vétett az írónő. Ha Rachel-t megtalálták, akkor a két srácot - akik ellopták a pénzt - hogyan nem? Mi lett velük? Elkapták őket?

Erre sajnos nem derült fény.
A könyv amúgy nagyon izgalmas. Tetszett hogy végre megismerhettük Isaiah-t.
Rachel-vel sem lett volna sok bajom. Tapasztalatlan az élet minden területén, és pánikrohamait legyőzve mindig sikerült egy kicsit előrébb lépnie.
Ami nagyon nem tetszett benne, hogy miként kezelte a betegségét. Nem akart terapeutához menni, mert akkor kiderült volna a betegsége, és az anyja boldogsága az első.
De kérdem én. Nyugtatóról még nem hallott? Biztos vagyok benne, hogy az anyjának volt. Vagy akkor az apjával megbeszélni a gyógyszer illetve a terapeuta kérdését?
Nem.
Ő inkább vért hányt, és folyamatosan migrénnél küszködött.
Tudom hogy nem egyik napról a másikra múlik el az ilyesmi, de Rachel nem is akarta elejét venni a dolognak.

Na és a családja? Mindenki az anyjuk kegyét kereste, az ő boldogsága volt az első. Rákban meghalt az egyetlen lánya, azóta sem heverte ki. Rachel-t azért szülte, hogy legyen egy pótléka.
Az apjuk mindent elrendez, a nőnek semmi dolga, csak partikra járni. Az egyik gyerek szerencsejátékfüggő, a másik dühkezelési gondokkal küzd, a harmadik pánikbeteg... És hiába, látják a jeleket, elfordítják a fejüket. Ez ám a szép család!

Nem is bosszantom magam velük.

Isaiah csodás volt. Trágár de közben mindenkiről - aki fontos neki - gondoskodni akar.
Rachel-t hamar megkedveli és öröm volt olvasni az évődésüket. Isaiah-nak nehéz gyerekkora volt, és most is csak napról napra él. A könyv olvasása során nagyon sokszor eszembe jutott, hogy Isaiah viselkedése és gondolkodása alapján inkább egy 30-as férfi. De ez egyáltalán nem szegte kedvem. Amiket átélt...

Amit nagyon szerettem Isaiah-ban, hogy nem volt türelmetlen Rachel-vel. Tudta hogy tapasztalatlan, és képes volt várni rá. Nagyon aranyosak voltak együtt.

Rachel tapasztalatlanságának hála nagyon sok félreértés volt a páros között, ami amúgy normális dolog, de egy idő után már bosszantott.

Több régi szereplő felbukkant. Noah és Echo még mindig szerelmesek, Beth kicsit színtelen volt itt, főleg a saját kötetéhez képest.
Na és Logan, valamint Abby? Jó ég, imádtam mindkettőt! Még szerencse, hogy már saját könyvük van!

A végkifejlet nagyon tetszett, bár kicsit gyorsnak és összecsapottnak éreztem.
Na és Isaiah? Ismét bebizonyította, hogy érdemes volt őt megismerni. Csak áradozni tudok erről a srácról!


Szeretem ezt a sorozatot, a hibái ellenére is. Most viszont bajban vagyok, mert West kötete a következő, de amit itt megismertem belőle, inkább kihagynám... Főleg hogy ő és Ethan meglopta Rachel-t...

Úgy éreztem, hogy hiába az akció és a pörgés, ez a kötet gyengébbre sikeredett mint az előző. Egyedül Isaiah mentette meg attól, hogy lepontozzam!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...