2014. 06. 25.

Rachel Vincent - Pride: Falka

Fülszöveg:
NAGYON REMÉLEM, HOGY A MACSKÁKNAK TÉNYLEG KILENC ÉLETE VAN

Eljárás alatt állok, a tét az életem. Tévesen, de azzal vádolnak, hogy megfertőztem egykori ember barátomat, majd megöltem, hogy eltüntessem a bizonyítékot. Embert megfertőzni a három főbenjáró bűn egyike. A másik kettő a gyilkosság, és a titkaink kifecsegése. Háromból kettő. Nekem végem. És ráadásul a hegyekben egy vad kóbor garázdálkodik: egy riadt, tizenéves nőstény macskát kerget. Nekünk kell először megtalálnunk, mielőtt a nyakunkra hozza az embereket. A szerelmem, Marc segítségével, úgy hiszem, meg tudom menteni a sebezhető lányt a nagyratörő kóbortól, és a Területek Tanácsának játszmáitól is. Amennyiben a saját peremet túlélem…



Borító: 4,5
Sorozat: Shifters # 3
Eredeti cím: Pride
Kedvenc karakter: -
Oldalszám: 466
Kiadó:Könyvmolyképző
Kiadás: 2013.04.18


Amint befejeztem a Latrokat, azonnal olvasni kezdtem a folytatást.
A kötet szinte ott folytatódik, ahol az előző abbamaradt. Faythe még mindig arra vár, hogy a Tanács döntsön a sorsa felől, hiszen két bűnt is elkövetett. Megfertőzött egy embert, valamint azt meg is ölte.
Ebben a kötetben hátrahagyjuk a Ranch-ot, és a hegyekbe vesszük az irányt. Faythe és a családja elutaznak, hogy végre pont kerüljön a lány ügyének végére.

Faythe hamar szembesül a ténnyel, hogy akármit mondd vagy tesz, a Tanács bűnösnek tarja. És mivel nem kíván még teherbe esni, így hasznát sem látják.
Az előző részekből rendre hiányoltam a falka összetartását valamint a macskatársadalom bemutatását. Végre ebben a kötetben megkaptam mindent, amit szerettem volna.
Már az első oldaltól kezdve pörgött a történet. Egy apró hullámvölgy volt csupán a közepe felé, de az olyan apró, hogy az még megbocsátható.
A falkapolitika is bemutatásra került, valamint az, hogy hogyan is alakult ki ez a faj. Faythe és családja végre összecsiszolódott. Végre éreztem azt, amit egy alakváltó könyvben kötelező. A falka összetartását és szeretetét. Eddig ezt mindig hiányoltam, de végre ezt is megkaptam.

Faythe is egyre jobban fejlődik, most kivételesen nem akartam megcsapkodni. Okos és humoros, vakmerő és bátor. Amikor kellett a talpára állt, és ahol nem, ott végre hallgatott az apjára, és csendben maradt.
Új szereplők is felbukkantak. Akiket utálni kellett, azt utáltam is. Az írónő megalapozta a következő kötetek cselekményeit, és most már látni, hogy mit is akart ebből kihozni.
Először azt gondoltam, hogy az egész kötet Faythe tárgyalásával fog foglalkozni. Ha úgy vesszük ez igaz, de újabb bonyodalmakat kell Faythe-nek megoldania.
A tárgyalás helyszínén sorra bukkannak fel a kóborok, és már egy bruin is panaszkodik miatta. Nagyon szimpatikus volt nekem Mr. Maci.

A könyv egyik legnagyobb rejtélye az új nőstény. Nem lett elhúzva ez a szál, bár egy picit zavart, hogy Faythe megrögzötten csak egy variációra összpontosított Kaci-vel kapcsolatban. Megvolt a magam véleménye a lánnyal kapcsolatban, de az írónő nagyon cseles volt. És ha ez még nem lenne elég, szegény lány olyan helyzetbe került egyedül... Igazán megdöbbentő volt az a szál.
Mivel a kötet nagy része Faythe sorsáról szól, a háttérben ott a feszültség. Mindenki megtesz mindent, hogy Faythe megússza a dolgot, de nem egyszerű. Még úgy sem, hogy Faythe kicsit visszafogta magát, és nem olyan forrófejű.

A falka is kezd egyre szimpatikusabbá válni, igaz, hogy még kedvencet nem avattam.
Marc és Faythe között is forr a levegő, hiába nem egy pár. A férfi megtesz mindent Faythe-ért, és végre a lány is ráébred, hogy mit is jelent neki igazából Marc.
Reménykedtem benne, hogy az írónő nem lesz olyan kegyetlen, és megoldja Marc helyzetét. Most már azt kell kivárni hogy hogyan, és mikor tér vissza Marc.
A sorozat eddigi darabjai közül abszolút ez a legjobb. Pörgős, érzelemdús és a humor is visszatérő elem.
Faythe kötetről kötetre fejlődik, tanul és végre nem csak a saját feje után megy.
Mivel már látni, hogy merre tart a sorozat, izgatottan várom, hogy mi fog kisülni belőle.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...