2014. 07. 24.

Li Jong-Hi - Annyira király vagy! Vol. 1

Fülszöveg:
Szung-Ha minden lány álma, az iskola fényesen ragyogó csillaga. A tökéletes herceget persze egyáltalán nem könnyű meghódítani, így Nanu számára Szung-Ha csak álom – egy elérhetetlen álom. Az álmok azonban néha valóra válnak! Nanu eleinte nem is sejti, hogy milyen nagy árat kell fizetnie a valóra vált álomért. Hiszen ki hitte volna, hogy a tökéletes herceg valójában egy önző szemétláda?!


Borító: 4
Sorozat: Annyira király vagy # 1
Eredeti cím: You're so Cool (angol)
Kedvenc karakter: -
Oldalszám: 196
Kiadó:Vad Virágok Könyvműhely
Kiadás: 2009.05.16

Nagyon régóta a kívánságlistámon volt ez a manhwa, de mindig csak halogattam a megvételét. (Olvasni néha-néha angolul olvastam, de csak pár oldalt)
Én inkább manga párti vagyok, mint manhwa, de van pár gyöngyszem, amit szeretek olvasgatni.

A rajzolást szokni kell, de erről később. A történet pofon egyszerű. Adott egy csetlő botló lány, Nanu (Nan Woo), aki most kezdte a középiskolát, és természetesen első látásra beleszeretett az iskola "hercegébe", Ryu Seung Ha-ba (Ryu Szung-Ha). A fiú látszólag tökéletes. Magas, kedves, segítőkész, jóképű, gazdag... Tudjátok, a szokásos.
Valamilyen csoda folytán a fiú úgy dönt, hogy Nanu lesz a barátnője. A lány a fellegekben jár. Igen ám, de az első randi alkalmával kiderül, hogy Ryu Seung Ha nem az, akinek az iskolában mutatja magát...
Be kell vallanom, hogy nagyon jól szórakoztam olvasás közben. Szinte minden oldalon találtam valamit, amitől vigyoroghatnékom támadt. Vagy éppenséggel a fejemet fogtam, mert annyira "ciki" volt.
Míg Ryu Seung Ha-nál azt gondoltam, hogy "Annyira menő vagy", addig Nanu-nál csak annyi villogott a szemem előtt: Annyira ciki vagy!
Nem egy ilyen mangát/manhwa-t olvastam már. Szóval nekem túl sok meglepetést nem okozott. Az már igen, hogy Nanu ennyire szerencsétlen. Két csoportra szoktam osztani ezeket a bizonyos "szerencsétleneket":
- Aranyosan szerencsétlen, akiken jót mulatsz
- Annyira szerencsétlen, hogy már a falat kaparod tőle

 
Nos Nanu a kettő kombinációja. Az első fejezetben már szinte a falat kapartam, utána viszont annyi vicces helyzetet generált, hogy nem győztem vigyorogni rajta.
Ryu Seung Ha egy tipikus karakter, már ami ebben a műfajban szokás. Tökéletesnek tűnik kívül-belül, de kiderül, hogy mégsem az. Sőt, szinte egy bűnöző. Bevallom nőiesen nekem az iskolán kívüli Ryu Seung Ha jobban tetszik, mint az, akit az iskolában "alakít". Van pár utalás arra, hogy miért is ilyen, de nekem már vannak sejtéseim.

A kötetet nevezhetnék egyfajta előszónak, mert hiába, a páros már együtt van, mégis csak a felszínt érintettük. Valamint a többi karakter is bemutatásra került.
Ami kicsit zavaró lehet, azok a rajzok. Nanu úgy néz ki, mint egy fiú. A családja többi tagja meg... Jae (Dzsei) fiú létére szebb, mint egy lány. Ciki nem ciki, azt hittem, hogy Nanu anyja.
Akire még érdemes odafigyelni, az Nanu anyja. Igen. Az anyja. Apró sokként ért, amikor utána olvasva kiderült, hogy nő. Pedig úgy néz ki, mint egy férfi. Egy rock sztár férfi.
Viszont Ryu Seung Ha igazán szépen lett megrajzolva.
Szóval igen. A rajzok igazán becsapósak.

Viszont a történet - ami nem mentes a kliséktől - nagyon jó. Én igazán jókat derültem rajta.Kíváncsi vagyok, hogy Nanu mibe fog még belekeveredni.
Még a végére egy apró megjegyzés: Sok helyen láttam, hogy yaoi-ként is számon van tartva. De megnyugtatok mindenkit, hogy erről szó sincs. Inkább egy igen enyhe shounen ai-ről beszélhetünk, de azt is csak Jae esetében.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...