2014. 10. 14.

Egy vásárló panasza # 2

Nem is olyan régen írtam egy hasonló posztot. Azt gondoltam, hogy többre nem lesz szükség. De úgy tűnik, hogy mégis.

Nem szoktam én nyilvánosan - interneten - dühöngeni, ha egy könyves rendelésem nem éppen úgy alakul, ahogyan az kéne. De most olyan szinten felbőszültem, hogy muszáj írnom róla.

Úgy tűnik, hogy az egyik nagy webáruházzal nem igazán vagyunk jóban. Ahányszor rendeltem tőlük, mindig akadt valami galiba. Talán egyszer esett meg, hogy minden rendben zajlott. Na de a mostani eset az kivágta a maradék biztosítékomat is.

Történt ugyanis, hogy vasárnap este rendeltem ebből a bizonyos webshop-ból két könyvet. Mivel volt egy 25 % + ingyen szállításos kuponom, szerettem volna minél hamarabb rendelni, nehogy lejárjon a kupon.
A rendelésemet minden probléma nélkül leadtam, viszont a "szállítással kapcsolatos megjegyzés" mezőbe direkt beírtam, hogy vagy 17-én délután (péntek), vagy 18-án (szombat) szállítsák, mivel senki sincs itthon, és nem tudja átvenni a csomagot. Mivel vasárnap lesz a születésnapom, pont jól jött ki az időpont.
A megrendelésem visszaigazolásában a megjegyzésnél szerepelt az általam megadott szállítási időpont, szóval nyugodt voltam.
Viszont ma reggel (Kedd) 7:15-kor munkába menet kaptam egy sms-t a futártól, hogy ma 11:00-14:00 között szállítják a csomagom.
Elképedtem, hiszen nem erről volt szó. Telefonon nem lehetett elérni őket, csupán 9 órától. De akkor én dolgoztam.
Volt pár elintéznivalóm, szóval a munkahelyemről el tudtam jönni, és akkor hívtam fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát, hogy mondják már meg, hogy mégis mi történik, mert nem erről volt szó. Az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy valóban, 17-ére van a szállítás kérve, és várjak pár percet, míg felhívja a futárt, hogy nála van-e a csomag. Mint kiderült, nála volt.
Nem kicsit voltam dühös, hiszen nem erről volt szó, és rengeteg dolgom is volt, szóval megbeszéltük a futárral, hogy 13:30 körül hozza a csomagot. Addig hazaérek.
Alig 5 percre az otthonomtól telefonál, hogy hol vagyok. Mondtam neki, hogy 5 perc, és ott vagyok. Neki az nem jó. Találkozzunk egy kisebb bevásárlóközpont parkolójában, mert úgyis arra megy.
Én meg: Mivan??
Már úgy voltam vele, hogy oké, benzin ide vagy oda. Én vártam rá 10 percet, és amikor megérkezett, közölte, hogy "jé tényleg pénteken kellett volna szállítania, de nem szokta megnézni a dátumot". - WTF??




Szinte felrobbantam az idegtől, mert már ez azért nonszensz. Amint hazaértem, a webáruháznak írtam egy szép levelet amiben taglaltam a történteket, és közöltem, hogy amit adott futár számlán is a pénteki időpont szerepel.
Erre kaptam egy totálisan semleges választ, amiben a webáruház munkatársa "sajnálja a történteket, és sajnálattal értesült arról, hogy az időpontot elnézte a futár."

Nos... Én erre írtam egy nem annyira szép levelet, miszerint ezzel nem igazán vagyok kisegítve, hiszen NEM ÉN hibáztam, hanem ők, és a futár.
Szinte látom magam előtt a válasz email-t (ha kapok persze) amiben ismételten tesznek arra, hogy én rohangáltam és telefonáltam végig mindenkit, pedig ők a hibásak...
Komolyan, akkor miért van olyan olyan lehetőség, ahol megadhatom a szállítási időt, ha tesznek erre? 

És tegyük hozzá, hogy ha nem érem el a futárt, akkor másnap is jött volna. De mivel ismételten nem tudott volna elérni, visszaküldték volna a csomagomat a webáruháznak. Én pedig hoppon maradok, születésnapi ajándék nélkül, amikor nyilvánvaló, hogy nem én hibáztam.
Nos, köszönöm szépen a nagy segítséget. Örülök, hogy nekem kell a saját csomagom után kajtatni, mert valaki lusta volt normálisan elvégezni a munkáját...



4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Egyetértek. Szinte idegrohamot kaptam, pedig nem igazán szoktam ezek miatt dühöngeni. De ami sok, az sok...

      Törlés
  2. Nem tán a Libri? :)

    Én mostanában nagyon mellőzöm őket, múltkor nekem is sikerült majdnem csapkodnom... Viszont szánalmas, hogy egy ekkora cég (ha Libri, ha nem, mert bizonyára akkor egy másik nagy cégről van szó) ilyet megenged magának. Éss nem csak egyszer, véletlen, hanem folyamatosan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem a Libri. A másik "L" betűs, a Líra.
      Libriben amúgy is ritkán vásárolok, mert nincs sok olyan akció, amire ráugranék, és az alap+kupon akciójuk is maximum 20%...

      Igen, ezzel teljesen egyet tudok érteni. Ha még egyszer ilyen történik, akkor az ember legyint egyet. Emberek vagyunk, hibázunk. Viszont amikor folyamatosan valami galiba van velük - és nem a vásárló hibájából - akkor nagyon dühös tudok lenni. Csakúgy, mint most.
      A legdühítőbb még mindig az, hogy leszarják, hogy neked milyen problémád van. Oké, volt olyan hogy segítettek, de volt olyan is, hogy az előrendelt könyvemről semmiféle értesítőt nem kaptam, hogy átvehetem. Pedig már egy hete át lehetett volna venni...

      Nonszensznek tartom, hogy ezek a nagy webáruházak ilyen pitiáner hibákat vétenek, és annyival lerendezik a dolgot, hogy "sajnáljuk".

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...