2014. 10. 08.

Szerzemények # 8 (Szeptember)

Ismét véget ért egy hónap, és ismét hoztam a lassan szokássá vált posztomat. Szeptember hónapban inkább a minőségre, mintsem a mennyiségre mentem.
Nem sok könyvet vásároltam, viszont így is meg vagyok elégedve.




A hónapot J. R. Ward - Bűvölet c. kötetével indítottam. Szerencsére az Ulpius egy jó kis KeddVeddi akciót állított össze, így 50%-os akcióban sikerült erre a könyvre lecsapnom. Hiába, vannak hibák a sorozatban, viszont én így is nagyon szeretem. Az Irigységet még így sem szárnyalja túl, de egy szórakoztató olvasmány.
Szinte szokássá vált mostanában nálam, hogy betérek az egyik itteni antikváriumba. Pár szász forintért nagyon jó kis köteteket szoktam ott találni. Nora Roberts munkásságát kedvelem, és 100 Ft-ért még úgy is megéri, hogy ha nem fog tetszeni a könyv.
Akik egy kicsit is ismernek, azok tudják, hogy megveszekedett Kenyon fan vagyok. Pár hónapja BookDepository-ról megrendeltem Ravyn kötetét (Dark Side of the Moon) bár még nem kezdtem el olvasni.
A BookDepo volt olyan kedves, és küldött egy 10%-os kupont. Nem akartam én semmit sem rendelni, viszont... Rászántam magam, hogy megrendeljem a nagyon régóta vágyott The Dark Hunters manga 3. kötetét, ami Talon könyvének első felét dolgozza fel.  Igen, jöhetne a kérdés, hogy miért nem az első kötetet rendeltem meg. Nos, egy az, hogy jóval drágább volt, mint ez. Más részt... Nem tudom. Talon-nal amúgy is jó viszonyt ápolok. Az ő könyve volt az első, amit megvettem a sorozatból. (Pedig az előzőeket is olvastam akkoriban.) És Talon könyve volt az első könyv, amit megvettem, még a könyvmolyságom kezdetén. Szóval nem volt kérdés, hogy Talon-nal indítok itt is.
Imádom a mangákat, és imádom Kenyon-t is. Szóval nem kérdés, hogy imádom ezt a kötetet, pedig még az elején tartok.

Kicsit már unalmas lehet azoknak ezt olvasni, akik rendszeresen visszatérnek erre az oldalra, de Anita Blake kötetet szinte kötelező minden hónapban vennem. Tudjátok, nagy újraolvasást tartok tavaly óta, és mivel e-book-ban olvastam anno a részeket, most papír formátumban vadászok rájuk.
A Lidérces Álmokat elég jó áron sikerült megszereznem a Libri Antikvárium "aloldalán". Volt egy 20%-os kuponom, és ki is használtam.
Az Agave webshop-ra időről időre felkerülnek az úgynevezett szépséghibás könyvek, amiket nagyon olcsón meg lehet vásárolni.  A Fekete vér is ilyen könyv volt. 990 Ft-ért árulták, és van egy olyan érzésem, hogy én vittem el az utolsó darabot. Amúgy a könyvnek semmi baja, hiába kapta meg a "szépséghibás" titulust. Maximum annyi, hogy a borító alján a fekete csík egy kicsit kopott. Nagyon örültem ennek a darabnak. Viszont nem tudom elolvasni, mivel még van két kötet és egy novella (Haláltánc, Micah, A Harlekin) amiket még be kell szereznem, mielőtt olvashatnám a Fekete vért.

A hónap utolsó szerzeménye J.L. Armentrout - Opál című kötete, ami a Luxen sorozat 3. része.
Még a Lírából rendeltem elő a hónap közepén egy 25 %-os kupon segítségével, és pont a hónap utolsó napján szállították. Mivel a kötet az úgynevezett Elit Team tagja, már augusztusban megjelent, viszont csak a Kiadótól lehetett beszerezni. A hónap végén vált mindenhol elérhetővé, és én nem haboztam. Ebben az évben ismerkedtem meg ezzel a sorozattal, és egyáltalán nem bánom. Pedig kézzel-lábbal tiltakoztam ellene.

A szeptember úgy mondd elég gyengére sikeredett. Viszont az október... Előre félek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...