2014. 09. 03.

Szerzeményeim # 7 (Augusztus)

Hónapokkal ezelőtt volt utoljára ilyen poszt. Egyrészt semmi kedvem nem volt ehhez, másrészt a kutya sem volt rá kíváncsi. Így szépen lassan el is felejtettem, hogy milyen élvezetes ezeket a posztokat írni.
Azt hiszem, megdöntöttem a havi kvótámat, már ami a vásárlást illeti. 14 db könyves sikerült vásárolnom augusztusban, amire eddig nem volt példa. Ráadásul nem is költekeztem túl.




Vicces, de a hónap vége felé kezdtem el vásárolgatni. Általában várok pár akcióra, hogy kiderüljön érdemes-e vásárolnom. Az Ulpiusra szoktam sokat várni, hiszen szokott nekik is jó akciójuk lenni. Néha. Pár pararomance könyvet még be kell szereznem tőlük, így kénytelen vagyok várni.

Szóval. A hónap első vásárlása Lara Adrian - A vámpír bosszúja volt. Istentelen hosszú ideje keresem ezt a könyvet. Amikor még virágzott ez a műfaj, akkor lelkesen elolvastam. E-bookban. Ez volt 2010-ben. Rá két évre a kiadónál volt egy nagy akció, de úgy voltam vele, ráérek még megvenni. Persze. Azóta sehol sincs készleten, sehol sem lehet megvenni. Az akuciós oldalakon is ritka mint a fehér holló. Ha viszont felbukkan, nagyon drága. Ezért is örültem, amikor molyon sikerült nagyon jó áron megvennem. Szeretem Lara Adrian sorozatát, hiába vérzik jó pár sebből.

És innentől nem volt megállás. Mint párszor már említettem, tavaly óta ismét fellángolt az Anita Blake mániám, és azóta lelkesen gyűjtöm a köteteket. Elhatároztam, hogy minden hónapban venni fogok minimum egy AB kötetet, hogy a jövőévi Könyvhétre beérjem magam. Tavaly nagyon lelkes voltam, idén viszont... Az Obszidián Pillangót nagy nehezen sikerült májusban megszereznem, viszont azóta...Mivel a Leláncolt Nárciszusz dupla kötet, így irracionálisan magas összegeket kérnek érte. Én pedig nem vagyok hülye, hogy annyit adjak érte. Szóval várakoztam, és nézelődtem. És végre, az egyik aukciós oldalon 1700 Ft-ért sikerült megszereznem. Még aznap nekikezdtem, nem bírtam ki, hogy ne olvassam. 
És ahogy az lenni szokott, kerestem a további köteteket, mert egy AB nem elég. Ismételten egy aukciós oldalon találtam meg jó áron az Égkék bűnöket. De mivel az eladó totál elfelejtette a találkozót, és várnom kellett egy órát, így még olcsóbban adta a könyvet. Persze és sem voltam tétlen. Addig elmentem az egyik antikváriumba, és egy nagy pakk könyvvel távoztam.

Még könyvmolyságom kezdetén rengeteg Nora Roberts könyvet olvastam. Szintén e-bookban. Amik tetszettek, azokat szándékozom megvenni. Persze normális áron. Nos, most sikerült feltankolnom, mert nagyon jó áron jutottam hozzá a kötetekhez.
Az Egy házban az ellenségelt évekkel ezelőtt olvastam, tetszett is. 300 Ft-ért meg nem hagyom ott. A MacKade fivérek egyik nagy kedvencem az írónőtől, és már csak a Nyugvópont hiányzott a polcomról. Vadonat új, csomagolt és 500 Ft. Kell több indok? A Vetélytársakat is olvastam már. Régen. Tetszett, New Orleans-ban játszódik, és 400 Ft volt. Valamint a másik nagy kedvenc sorozatom, a MacGregor család egyik darabját is sikerült megszereznem, a Vőlegényeket. Össze vissza olvasom ezt a sorozatot is, hiszen a Menyasszonyokkal kezdtem, utána a 2. és 3. résszel. Ez a 7. Viszont mivel alig lehet kapni, és imádom ezt a családot, nem hagyhattam ott.
Catherine Anderson munkásságával is nagyon korán megismerkedtem. Szerettem a könyveit, bár úgy tűnik, hogy kezdek kinőni belőle. Viszont a Csak egy érintés fülszövege megfogott, és bízom benne, hogy jobban fog tetszeni, mint a Hajnali fény vagy a Csillogás.


Ez elégnek kellett volna lenni. De nem volt. Végre valahára sikerült eladnom az egyik könyvemet. Mivel két kötetem volt Kresley Cole - Vámpíréhségéből, úgy gondoltam megszabadulok tőle. Még régen, az Ulpiusban adták ajándékba.
A hónap utolsó előtti napján megbeszéltem a találkozót a vásárlóval, és még volt 20 percem a megbeszélt időpontig. Mivel Újpesten Városnapokat tartottam, így tudtam, hogy kint lesz a Szabó Ervin könyvtár is, hogy a leselejtezett daraboktól megszabaduljanak...
Végre sikerült megszereznem Dan Brown - A Da Vinci-kód című kötetét. Rengetegszer láttam már a filmet, és eldöntöttem, hogy a könyvet is elolvasom. Nos, 200 Ft-ért egyszerűen nem tudtam ott hagyni. Csakúgy, mint Judith McNaught - Szerelmes éjszakák című kötetét ugyancsak 200 Ft-ért. A könyv tökéletes állapotban van, én meg örültem, mint majom a farkának. Hiába olvastam már a könyvet, MacNaught az a romantikus írónő, akit nagyon szeretek, és kell a polcomra a kötetei.

Végül sikerült még eljutnom a CBA-ba, és az eladott könyvem árát szépen el is költöttem. Még aznap.
Richelle Mead - Georgina Kincaid sorozata nem igazán fogott meg. Mivel beszüntették, nem is akartam olvasni, mert már miért, hiszen folytatása úgy sem lesz hivatalos fordításban. Viszont amint megláttam, szinte ráugrottam a Szukubbusz dala és a Szukkubusz éjszakája kötetekre. 399 Ft/db megérte. De még mennyire! Most fejeztem be az első kötetet, és imádtam!
Sandra Brown is azok közé tartozik, akiket nagyon szeretek, pedig semmi újat nem mutat. És csakúgy mint Roberts-nél, e-bookban szinte faltam a regényeit. Amik tetszettek, azokat be akarom szerezni, és most sikerült is kettőt megszereznem. A Túsz és a Hiába menekülsz régóta a listámon szerepel, hiába olvastam már őket.


Nem panaszkodom, igazán jó vásár volt mindegyik könyv. Egy ideig lesz mit olvasnom. Viszont ismerem magam, és tudom, hogy szeptemberben minden kezdődik elölről. Igaz, hogy csak két-három kötetet tervezek venni - Természetesen Anita Blake-et is - de ahogy szokták mondani. Ember tervez, Isten végez...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...