2015. 07. 01.

Szerzeményeim # 10 (Június)

December óta nem volt ilyen poszt, gondoltam most már illene ismét írnom a szerzeményeimről.
Azt hiszem, megdöntöttem a rekordomat, már ami az anyagiakat illeti.
Nem gondoltam hogy ennyit fogok költeni, és ha szigorúan vesszük, akkor nem is költöttem ennyit.
Mert hogy a Könyvmolyképző akciójában szereplő könyveket május utolsó napján rendeltem, de júniusban érkeztek... Szőrszálhasogatás tudom, de ezzel nyugtatom magam.

Szóval akkor lássuk, hogy miket sikerült vásárolnom.
A Könyvmolyképző Kiadó gyereknap alkalmából nagyon jó kis akcióval lepett meg minket. Brent Weeks könyve már egy ideje kívánságlistás nálam, és 36% kedvezménnyel kínálták, egyből repült is a kosaramba. 
Csakúgy, mint Rick Riordan - Percy Jackson és az Olimposziak sorozatának első része, a Vilámtolvaj. Erre a könyvre 24%-os kedvezmény volt, viszont már olyan régóta vadászom rá, hogy örülök, hogy végre újranyomták. (Szerettem volna a többi részét is a sorozatnak, de pont a 2. és 3. részből készlet hiány van, és sehol sem lehet kapni. Jó hír, hogy pont ma olvastam, hogy nyáron érkezik az utánnyomás.)
És mivel még a nőnapi kuponom is megvolt, sikeres felhasználtam.

Gail Carriger - Lélektelen és Colleen Houck - A tigris átka könyveket is sikerült 36% + kupon+egy kedves moly segítségével megrendelnem. Mindkét könyv régóta várólistás nálam, és szinte féláron jutottam hozzájuk.
És ekkor még csak 06.02-át írtunk, és pedig egy valag pénz már elköltöttem. És a Könyvhét még sehol....

Amikor 2013-ban úgy döntöttem, hogy ideje folytatnom az Anita Blake sorozatot, és ezáltal beszerezni az eddigi köteteket, úgy terveztem hogy a Tigrisvadászatot már a Könyvhéten beszerezem. Nos, ez akkor nem jött össze, mert éppen az Obszidián Pillangóra vadásztam. De a tavalyi évet  ismét ezzel a céllal kezdtem és végre sikerült utolérnem magamat.
A két novellán kívül végre az összes Anita Blake kötetet birtoklom, és már a megjelenés napján el is szaladtam az Agave Kiadóhoz, hogy átvegyem. 35 %-os előrendelési kedvezmény+ 27 Ft kuponom volt, szóval örültem a vásárnak.

A hónap másik előrendelése Mark Lawrence - Tövisek Császára puhafedeles kiadásban. A Fumaxnál 35 %-os kedvezmény volt rá, és a Könyvhéten is át lehetett venni. A Tövisek hercegét nagyon szerettem, és úgy voltam vele, hogy úgyis kell ez a kötet is, így legalább még akciósabb. (Ekkor még nem volt meg a sorozat második része)

Tavaly nem látogattam ki a Könyvhétre, de idén sikerült kijutnom. Első utam a Maxim Kiadóhoz vezetett, akik 1+1 akcióval készültek. Igaz, ez a neten is érvényes volt, de úgy voltam vele, hogy nekem csak egy könyv kell, viszont postaköltséget nem akartam ezért fizetni.
Amint a Maxim standjához értem, kiderült, hogy az egyik könyv, amit szerettem volna pont nincs. Ezzel el is rontották a napomat, hiszen szinte csak ezért mentem.
Írtam a Kiadónak és kicsit felháborodott levelet, és sikerült megbeszélnünk, hogy elpostázzák a vágyott könyveimet. Nagyon kedvelem a Kiadót, mindig tőlük rendelek, és még egyszer köszönöm a segítséget és a kedvességüket!
Szóval sikerült tőlük Jamie McGuire - Gyönyörű tévedés és Alexandra Bracken - Sötét elmék c. könyveket 1+1 akcióban beszereznem.

A Könyvhéten még a Líra standjánál 990 Ft-ért sikerült Darynda Jones - Első sírhant c. könyvét is beszereznem. Mivel már a megjelenése óta érdekelt, viszont a Kiadó beszüntette a folytatást (most már előrendelhető a 3. rész) úgy voltam vele, hogy ennyit megér.
A hónap utolsó vásárlása a Book24-nél történt. A Tövisek Királyára majd' egy hónapot vártam, és ha már volt egy 30% -os kuponom, akkor Laurell K. Hamilton-tól az Ezüstgolyót is beszereztem,
Így lett teljes a Anita Blake és a Széthullott Birodalom sorozataim.


Mivel most van egy raklap olvasatlan könyvek - kb 50 - így egy darabig nem fogok vásárolni. Talán a Percy Jackson sorozatot szerzem be, mert az nagyon tetszett....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...