2013. 02. 25.

Nalini Singh · Ilona Andrews · Sharon Shinn · Meljean Brook - A sötétség angyalai

Fülszöveg:
A sötét ég leple alatt legendák földöntúli lényei szárnyalnak. Az urban fantasy és a paranormális romantika négy mestere kitárja előttünk a mennyei gyönyörök és a pokoli sötétség kapuit.
A sötétség angyalai
NALINI SINGH: Angyal és farkasa
Az angyali vadászok lenyűgöző világában egy megtört vámpír a veszélyes és vonzó angyal nő udvarába kerül. Új megbízatása látszólag a pályája és élete végállomását jelenti, de Nimra birodalmában semmi sem az, aminek tűnik. A pusztulás helyett talán mégis a gyógyulás és a boldogság vár a vámpírra…

ILONA ANDREWS: Alfák: kezdetek
A főhősnőt elrabolják egy emberfeletti lények küzdelme által megosztott világban. Egy ellenállhatatlanul veszélyes hím foglyaként két lehetőség áll előtte: vagy aláveti magát az uralmának, és bábu lesz belőle, vagy megpróbálja kezébe venni a sorsa irányítását…

SHARON SHINN: Éji dal
A félreeső iskola kitűnő menedék nemcsak egy múltja elől menekülő nő, de egy még nála is rejtélyesebb és meggyötörtebb angyal számára is. A sötét titkaik mindkettőjüket megbéklyózzák, de ha legyőzik a múltat, együtt fel tudnak emelkedni, egyenesen az ég felé.

MELJEAN BROOK: Mennybemenetel
Mikor a vámpírok eltűnnek egy közösségből, amelyet védelmez, Marc, a küzdelembe belefáradt harcos nem tudja, miféle gonosz lénnyel áll szemben, de inkább egyedül vadászna rá, mint hogy segítséget fogadjon el egykori szerelmétől és őrző barátjától, Radhától. Radha azonban nem hajlandó a férfit magára hagyni, mert nemcsak a közösség megmentésében akar mellette küzdeni, hanem őt is meg akarja menteni.




Nalini Singh: Angyal és farkasa 

Aranyos történet, de nem tett rám túl nagy benyomást.Jó volt ez az angyal – vámpír felállás. Noel – ha jól emlékszem – az Angyalcsókban tűnt fel először. Teljesen átjött a sebzettsége, de nem igazán értettem meg őt.
Nimra-t nem így képzeltem. Túl emberi. Ami nem baj, de egy angyaltól többet vártam. De kedveltem, főleg, mert szereti a macskákat.
Az udvartartásában lévő személyek tipikusan olyanok, akiket a való életben sem kedvelek. Egyedül Fen volt szimpatikus. Nem gondoltam, hogy ő lesz az aki… És az indokát sem értem.
Tipikus Singh iromány, de nekem hiányzott valami.

Értékelés:



Ilona Andrews: Alfák: A kezdetek

???
Mi volt ez? Mintha nem is magyar nyelven olvastam volna. Semmi sincs értelmesen megmagyarázva.
Ezt utálom a novellákban. Túl rövidek, és két véglet van. Az egyik, hogy szinte semmi sincs benne, a másik, hogy bele van zsúfolva egy egész könyvre való. Ebben az esetben túl sok információ volt, amit olyan nyakatekert módon vázolt fel az írónő, hogy a végén az se tudtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány.
Mintha valami elbaltázott sci-fi-be kerültem volna. Ilyen alfaj, olyan alfaj, ilyen meg olyan földönkívüli.
A karakterek közül csak Karina az, akibe értelem szorult. Ez tetszett.
Most fejeztem be, de meg nem tudnám mondani, hogy Lucas, Karina vagy a többi idegbeteg szereplő hogyan is néz ki.
Kész káosz…

Értékelés:


Sharon Shinn: Éji dal 

Nagyon aranyos történet, de nem ezt vártam a végétől. És Moriah-t se kedveltem meg.
A novella első felében annyira makacs, önfejű, és ragaszkodó volt, hogy már előre láttam, nem fogom nagyon kedvelni. Olyan dolgokba ütötte az orrát, amihez köze sem volt, össze vissza hazudozott, hülyének tetette magát, és még sorolhatnám. Ezzel még jobban kivívta az ellenszenvemet. A történet felétől kezdett normális lenni, de a végén már megint az az irritáló személy volt, aki az elején.
Corban viszont nagyon szimpatikus volt. Először azt hittem, hogy Gábriel-ről fog szólni a történet, és egyből felvillanyozódtam. De Corban-nal is jól kijöttünk.
Tetszett, hogy kezdett magára találni. A végén azt hittem, hogy valami csoda folytán visszakapja a látását, de ez nem történt meg. Picit csalódott vagyok ez ügyben.

Értékelés: 3


Meljean Brook: Mennybemenetel

A harmadik fejezetig bírtam. Ennyi volt.
Amit eddig olvastam belőle, abból rájöttem, hiába olvasnám tovább, csak rosszabb lenne.
A történet – a harmadik fejezetig – egyenlő a nullával. A szereplők, főleg Radha… Bekerült a „ ki nem állhatom, irritál” klubba. Már az is furcsa volt, hogy kék színű a bőre. De ezen túl tetem magam. Én is láttam az Avatar-t.
De! Egy 50 éves nő – aki mellesleg illúzióval, vagy mivel átformálta magát 20-30 év körülire – ne beszéljen már úgy, mint egy mocskos szájú tini lány. És ne is viselkedjen úgy.
Marc-ról nincs véleményem, mert olyan, mint ha ott se lenne.
És hogy találkoznak először?? Hát úgy éppen egy orgián vett részt a nő, a pasi meg véletlenül arra sétált… Nem vagyok prűd, de egy 50 éves nő ne viselkedjen már úgy, mint egy bagzó macska.
Lényegében. Kiakasztott.

Értékelés: 0


A négy novella közül Singh-é volt a legjobb, és csak miatta olvastam el. Sajnálom, hogy le kell pontoznom, de átlagszámításban 2,5 pontot kap. Azt is csak Singh miatt.


Értékelés: Átlagszámításban 2,5
Borító: 4
Sorozat:  Nalini Singh: Angyali Vadász; Sharon Shinn: Samaria # 6; Meljean Brook: The Guardian # 11.5
Kedvenc karakter: - 
Oldalszám: 416
Kiadó: Egmont
Kiadás dátuma: 2011

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...