2013. 02. 09.

Christina Dodd - Csábító hazugság

Fülszöveg:
Hogyan kerülhet Meadow Szarvas ekkora bajba egy apró hazugság miatt? Devlin Fitzwilliam rajtakapta a házában, ahová egy felbecsülhetetlen értékű festmény miatt tört be. Meadow kétségbeesésében azt hazudja a férfinak, hogy amnéziában szenved. A férfi azonban erre kijelenti, hogy ő a férje. Amikor Devlin alattomos tervére fény derül, Meadow egy párbaj közepén találja magát, ahol igen magas a tét. Egy pillanatra sem meri levenni a szemét a férfiról, és nem is akarja; ugyanakkor a veszély még csak ezután jön. Egy harmadik játékos is felbukkan, és megpróbálja megölni mindkettőjüket.




Újraolvasás.
Ez a könyv (sorozat) is abba a kategóriába sorolható, amit évente párszor újraolvasok. Szeretem Dodd stílusát, szeretem olvasni a könyveit, és szeretem ezt a sorozatot is, annak ellenére, hogy az utolsó részt nem jelentette meg a kiadó, pedig azt vártam a legjobban.
Az írónő ebbe a sorozatba beletette két másik sorozatának szereplőit is, ami kicsit meg is lepett. Jó, Gabriel-ről eddig is tudtam (Lost Texas Heart) hogy szerepel, és igazából ehhez a sorozathoz tartozik. De most fedeztem fel egy másik sorozat szereplőit is, bár ezt annak tudom be, hogy 2011-ben jelent meg itthon az írónő másik sorozata. A könyv folyamán többször feltűnt Firebird neve, de nem igazán foglalkoztam vele. Jó pár oldalnak kellett eltelnie, mire rájöttem, hogy Tűzmadárról van szó, a Sötétség Örökösei sorozatból. Csak itt éppenséggel a fordító meghagyta a hölgy eredeti nevét. Már olvastam azt a sorozatot is, és emlékszem rá, hogy feltűnt ott Sharon, Meadow anyja. Ez egy kis észrevétel volt, hogy az írónő mennyire összeszövi a szálakat a sorozatai között.
De vissza a történethez. Az alapsztori szerintem fantasztikus, ilyenről még nem is olvastam. Tetszett, hogy mind a két szereplő hazudik a másiknak, de közben tudják, hogy a másik hazudik. Remélem értitek.
Meadow tipikus művész. Egyes írónők olyan jól formázzák az ilyen karaktereket, hogy öröm róluk olvasni. Meadow bohókás, vicces, okos és barátságos, emellett hazudik, mint a vízfolyás. Nagyon megkedveltem őt, de a könyv végére kicsit veszített a varázsából. Egyrészt, kicsit meguntam már a könyv felénél, hogy még mindig hazudozik, és nem vallja be az igazságot Devlin-nek, pedig a férfi nem egyszer adott neki lehetőséget. Másrészt, a biztonságos szex fogalmát félresöpri azzal, hogy most nincs abban az időszakban, hogy teherbe essen, szóval nem kell védekeznie, mert milyen dolog már, hogy egy „gumi” gátolja meg őket abban, hogy érezzék a másikat… Ezzel eléggé megcsappant a szimpátiám, főleg, hogy a végén kiderül, hogy terhes. Ennyit a „nem vagyok abban az időszakban” dologról. Harmadrészt, amikor kiderül, hogy Devlin tudta, hogy kicsoda a lány, akkor még Meadow volt felháborodva, hogy nem ajánlotta fel a férfi a segítségét. A férfi belement a játékba még a könyv legelején, megengedte hogy ingyen ott éljen vele, etette, ellátta, és még sorolhatnám. Nem szeretem a mártír főhősöket, és Meadow nagyon abba az irányba haladt. Ennek ellenére nagyon megkedveltem.
Devlin karaktere nem ismeretlen. Láttunk már pár hasonló karakter, és még látni is fogunk. Érzelemmentes üzletember, aki csak a sikert hajszolja, nem törődve mással. A könyv folyamán rengeteget fejlődött, meg tanult együtt érezni másokkal, nevetni, és élvezni az életet.
Egy enyhe krimiszálat is beleszőtt az írónő a történetbe, bár nem volt meglepő, hogy ki a tettes. Azt viszont sajnálom, hogy a könyv végén nem derült ki, mi lett Mr. Hopkins-al.
A mellékszereplők kidolgozottak, a kedvencem  Negyedik lett. Igaz, tipikus gazdag ficsúr, de mégis megkedveltette magát velem.
Roberto és Brandi is szerepelt pár mondat erejéig, és kicsit előrébb haladt a fő szál is.  Rengeteget nevettem olvasás közben, biztos, hogy még párszor el fogom olvasni a könyvet. És a borító sem olyan borzasztó, mert tényleg köze van a történetez. Csak a fekete hajú hölgy hajával kellett volna valamit kezdeni.


Értékelés: Régi: 5; Új: 4,5
Borító: 4
Sorozat: Fortune Hunters # 2
Kedvenc karakter: Devlin
Oldalszám: 334
Kiadó: Alexandra
Kiadás dátuma: 2009 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...