2013. 02. 02.

Christina Dodd - A baj magassarkúban érkezik

Fülszöveg:
Amikor Brandi Michaels rájön, vőlegénye azért repült Las Vegasba, hogy feleségül vegye a barátnőjét, zálogba csapja a jegygyűrűjét, vesz magának egy csábos ruhát, és egy fülledt éjszakát egy Roberto Bartolini nevű jóképű olasz idegen karjai közt tölt. Amikor Brandi egy gyilkos célpontjává válik, nincs más lehetősége, mint Robertóhoz fordulni – a férfihoz, aki vagy a megmentője, vagy a bukása lesz. Egy dolog azonban biztos: harc nélkül nem adja meg magát…




Újraolvasás.
Majd’ három éve olvastam először ezt a könyvet, de időről-időre előveszem, és újraolvasom. Nem tudom megunni, mindig élvezem olvasni.
A könyv fülszövege hagy némi kivetnivalót maga után. Kicsit zavar is, mert több jó könyvnél ugyanezzel a problémával találkoztam, és ha a fülszöveg nem győzi meg az olvasót, akkor el sem olvassa az adott könyvet. Pedig kár lenne ezt a könyvet kihagyni.
A másik dolog, hogy a kiadó nem vette a fáradtságot, hogy feltüntesse, hogy ez egy sorozat indító darabja. Több olyan olvasóval is „találkoztam” már, akiknek fogalmuk sem volt erről, és össze-vissza olvasta a sorozat részeit. Igaz, külön-külön is élvezhető, de azért jobb tudni, hogy az olvasott könyv egy sorozatba tartozik-e, vagy sem.
A történet könnyed, szexi és humoros. Roberto karaktere engem meggyőzött, és engem is ugyanúgy elvarázsolt, mint a könyv női szereplőit. Tipikus olasz temperamentummal rendelkezik, céltudatos, elbűvölő és magabiztos. Ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor bevallom, hogy Roberto és Brandi is túl tökéletesek. Mindketten a tökéletes ideálokat testesítik meg. Brandi gyönyörű, magas, okos, humoros, jó az ágyban és még sorolhatnám. Roberto szintén. De azt is látom, hogy Brandi nem csak egy idealizált karakter. Van személyisége, zsörtölődik ha éhes, és ugyan úgy követ el hibákat, mint bárki.
A történet is eléggé kidolgozott, bár túl hamar zajlanak le az események. Mindössze három nap, és a két főszereplő már szerelmes egymásba. Nem igazán vagyok oda az ilyen hirtelen szerelmekért, és egy kicsit szkeptikus is vagyok ezzel kapcsolatban.
A könyv egyik mozgatórugója a humor. Nagyon sokszor csak vigyorogva olvasgattam a könyvet. Viszont most úgy éreztem, hogy párszor ellaposodik a történet, de pár oldal után visszazökkenünk a megszokott kerékvágásba.  
A mellékszereplőkre sincs panaszom, mert az írónő vette a fáradtságot, és őket is saját személyiséggel látta el. Egyik kedvenc mellékszereplőm Nonno volt, Roberto nagyapja.
A könyv végére nincs túl sok panaszom. Izgalmas volt, és amikor kiderült az igazság, akkor én is ugyan úgy becsapva éreztem magamat, mint Brandi.  Roberto hazudott neki, és nem is nagyon értem, hogy miért. Elmondhatta volna, hogy mit és miért tesz, és akkor el lehetett volna kerülni a dolgokat.
Kicsit hiányoltam Roberto szüleit, főleg az édesanyját. Hiszen Roberto biológiai apjára és annak cselekedeteire épül a sorozat, és jó lett volna, ha legalább pár mondat erejéig, de felbukkan az édesanyja, és megmagyaráz pár dolgot.
A könyv utolsó oldalai is mosolyt csaltak az arcomra. Brandi nem adta könnyen magát, amiért egy hatalmas piros pont jár neki. Szeretem az ilyen női főszereplőket, akik hagyják, hogy a férfi megszenvedjen értük.
Végezetül, megemlíteném a borítót. Soha nem néztem meg alaposan, de most valahogy elidőztem felette. Dodd könyvei amúgy sem kapnak beszédes borítót, szóval sokat nem is szoktam tőlük várni. Két éve van meg a könyv, eddig mindig azt hittem, hogy egy férfi és egy nő szerepel a borítón oldalról fotózva. Erre most, amikor keresem a borítóképet, hogy csatoljam az értékelésemhez, rá kellett döbbennem, hogy egy fekete ruhába öltözött nő szerepel a képet. Gratulálok magamnak, de tényleg...


Értékelés: Régi: 5; Új: 4,5
Borító: 4
Sorozat: Fortune Hunters # 1
Kedvenc karakter: Roberto, Nonno
Oldalszám: 296
Kiadó: Alexandra
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...