2012. 11. 21.

Susan Elizabeth Phillips - Apafogó

Fülszöveg:

Dr. Jane Darlington, a zseniális fizikaprofesszor a 34. születésnapján rádöbben, hogy valami hiányzik az életéből: egy gyerek. Bár kétségbeesetten vágyik rá, férjet nem akar. Megtalálni a megfelelő apát azonban nem is olyan könnyű. Jane csodabogárnak érezte magát gyerekkorában átlagon felüli intelligenciája miatt, s elhatározta, hogy gyermekét meg fogja kímélni ettől a szenvedéstől. Vagyis egy nagyon különleges férfit kell választania nemzőapának. Valakit, aki nagyon… nos… buta.
Némi kutatás után Cal Bonner személyében, a Chicago Stars kiöregedőfélben lévő irányítójában akad rá a tökéletes „spermadonorra”.
Miután Jane megjelenik Cal Bonner 36. születésnapi partiján és prostituáltnak adja ki magát, hogy ágyba csalogassa az „ostoba fajankót”, teherbe esik. Ám Cal Bonner vonzó külseje és vidékies modora csak látszat. A valóságban egy nagyon értelmes férfi, aki borotvaéles eszét könyörtelenül és számítóan használja bárki ellen, aki keresztbe tesz neki. Mikor sajnos vagy szerencsére rájön a dologra, Dr. Jane terve vakvágányra fut, s túl későn döbben rá, hogy az öregfiú sokkal okosabb, mint azt elhiteti magáról, s esze ágában sincs hagyni, hogy egy lángész, babamániás cselszövő kihasználja. Mivel Cal nem akarja, hogy gyermeke apa nélkül nőjön fel, kényszeríti Jane-t, hogy összeházasodjanak azzal a kikötéssel, hogy a baba megszületése után azonnal elválnak.
De addig össze vannak zárva egy vidéki házban, ahol szócsatáikat egy idő után csak egy hajszál választja el a szerelmi civódástól. Egy ragyogó elmével megáldott, magányos nő, aki csak anyaságra vágyik… Egy behálózhatatlan, kemény fickó, aki kevesebbel nem éri be, csak a teljes leigázással… Képes a szenvedély és a fizikai vonzalom képtelennek tűnő szerelembe sodorni két erősakaratú, mégis sebezhető embert?
Újraolvasás.
Ez a bagázs őrült! De milyen imádni valóan őrült!
Imádtam olvasni. Jobban, mint az előzőeket. Az első oldal után megvett magának, és én csak úgy faltam az oldalakat.
Calvin Bombázó Bonner! Te csirkefogó! Eddig te vagy a kedvencem! Annyit nevettem a beszólásain, és a viselkedésén, hogy félő volt, hogy kicsordul a könnyem a sok nevetéstől.
A nevetés több fajtáját is produkáltam olvasás közben. Kuncogtam, vihogtam, vigyorogtam, sikítva és hangosan felnevettem. És még többet vidultam. És ezt mind majdnem háromszáz oldalon keresztül. Fantasztikus könyv! Azt hinné az ember, hogy mivel csak egy normális romantikus regény, nem tud semmi újat mutatni. De jelentem, hogy több fantasy és egyéb témájú könyvet játszva lepipál.
Érdekes helyzetbe került Cal. De helytállt. De még mennyire, hogy helytállt! A kapuzárási pánikján csak vigyorogtam. És a Jane-el való veszekedések. Atyám! * nevet*
Jane-t is nagyon megszerettem. Elég hülyén hangzott, hogy tulajdonképpen mit akar, de a kivitelezése páratlan. Ennyit az unalmas fizikusokról.
A Bonner család valami fantasztikus. Annie egy pillanat alatt belopta magát a szívembe. És amikor a három Bonner nő összeköltözött… * hangosan nevet*
Itt is, mint az előző kötetekben, két pár talált (ismét) egymásra. Lynn és Jim voltak a második pár. Cal szülei. Megmosolyogtató volt, hogyan kezdenek el randizgatni, amikor már három évtizede házasok.
Ethan, aki papnak állt… Micsoda pazarlás… És amikor meglátta Jane-t meztelenül.. * hangosan felnevet*
Öröm volt olvasni, hogy az előző kötetekben megismert szereplők is felbukkantak. Bobby Tom, aki olyan volt, mint az első kötetben, Gracie, aki polgármester lesz, és a lányuk, Wendy. Phobe és Dan ismét feltűnt, amin csak mosolyogtam.
Kevin Tucker, te pimasz kis fráter! Úgy ahogy volt, imádtam. Kicsit elfogult vagyok vele szemben, mert az ő történetét olvastam legelőször a sorozatból. De akkor is. Parádés volt. Bobby Tom-ra emlékeztet egy kicsit, de a saját kötetében megmutatja, hogy milyen fából is faragták.
Egy szó, mint száz. SEP az egyik kedvenc írónőm, és ez a sorozat benne van a Top5-ben. Kiérdemelték. Nagyon is kiérdemelték.

Értékelés: 5*
Borító: 2
Sorozat:  Chicago Stars # 3
Kedvenc karakter: Cal, Annie, Jane, Kevin, Ethan
Oldalszám: 426
Kiadó: Victoria
Kiadás dátuma: 2008

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...