2012. 11. 30.

Kinley MacGregor - A fekete lovag legendája

Fülszöveg:

Igazi romantikus történet a mindent legyőző szerelemről.
A szépséges Rowena gyűlöli a háborút, és mindenkit, aki részt vesz benne. Sohasem zárna a szívébe egy kardforgató lovagot, mint amilyen Stryder de Blackmoor. Azonban még a híres Szívkirálynőnek is szüksége van a maga bajnokára…


Újraolvasás.
Régebben már olvastam, de úgy gondoltam itt az ideje, hogy újra elmerüljek ebben a világban.
Amikor először olvastam, nem tudtam, hogy Kenyon álnéven történelmi romantikusokat is ír. Ezért meg is lepődtem, amikor kiderült, hogy kit takar a Kinley MacGregor név. A könyv stílusa egyből megfogott, és így utólag nem is csodálkozom, mert imádom Kenyon-t, és  írjon bármilyen álnéven, az csak Kenyon írás marad. 

Szeretem ezt a kort, ahol játszódik a történet. Plusz pont, hogy a lovag torna is a szemem előtt zajlott le. A fülszöveg alig árul el valamit, de ez senkit se tántorítson el ettől a remekműtől. Aki szereti Kenyon-t, az ezt a könyvet is szeretni fogja.
A szereplők nagyon szerethetőek, és majdnem mindenkit a szívembe zártam, kivéve Swan-t. Ő volt az egyetlen, akiből egy idő után nagyon elegem volt. Christian az első pillanatban felkeltette az érdeklődésemet, szóval ha van saját kötete, akkor biztosan el fogom olvasni.
Rowena az egyik kedvenc női főszereplőm. Imádom az aranyköpéseit. Tetszett a változása is, hogy észre sem vette, de teljesen másképpen nézett Stryder-re és a lovagokra.
Stryder… Nekem is kell egy saját lovag. Őt is nagyon megkedveltem, és amiket megtett Rowena-ért.. A végkifejlet is nagyon jóra sikerült. Igazán összeillő pár.
Tetszettek a különleges nevek. Érdekes volt a rejtély is. Főleg az álnevek miatt. A fene sem gondolta volna, hogy Aquarius ki is valójában… Bár, mielőtt kiderült, volt pár momentum amiből következtetni lehetett.
Damien valamiért nagyon megfogott, és majdnem hogy a kedvenc szereplőm lett ebben a könyvben. Kíváncsi vagyok az ő történetére is.



Értékelés: 4,5
Borító: 3
Sorozat:  A Kard Szövetsége # 2
Kedvenc karakter:  Rowena, Strider
Oldalszám: 384
Kiadó: Alexandra
Kiadás dátuma: 2005

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...