2012. 11. 20.

Ronda Thompson - Egy vérfarkas szupermodell vallomásai

Fülszöveg:
Szupermodell. Sikerre éhes, és még valamire…
Lou Kipinski. A férfiak megőrülnek érte. Bársonyos fehér bőre, formás hosszú combja, milliódolláros mosolya a modellvilág első számú csillagává avatja. Gyönyörű nő… halálos harapással. Egyedül gyerekkori barátnője tudja a szörnyű titkot, hogy Lou havonta egyszer vérszomjas fenevaddá változik, farkasszőr lepi el a testét, éles tépőfogai nőnek, és nem kegyelmez…
Két nőt holtan találnak New Yorkban, akik hasonlítottak Lou-ra. A nyakukon marták meg őket. Miközben egy szadista fenevad liheg a nyomában, Lou-t rémálmok gyötrik; szenvedélyes szeretkezések, melyek szörnyű mészárlásba torkollanak. Vajon tényleg az ünnepelt sztár járja éjjel az utcákat zsákmány után kutatva? Ahelyett, hogy vonyítana a holdra, Lou magándetektívet fogad, aki szintén nem akárki…

Újraolvasás.
Régebben már olvastam, és most valahogy kedvem támadt megint hozzá. És még mindig tetszik a könyv.
Sok mindenre nem emlékeztem belőle, de a lényeg megmaradt. Lou szimpatikus, sokszor voltak jó beszólásai és gondolatai, amiken hangosan kuncogtam, de ennyi. Nem tett rám túl nagy benyomást.
A történet érdekes, egy kicsit más megvilágításba helyezi a vérfarkas kérdést. Érdekesnek találtam a mesterséges vérfarkasos szálat.
A krimi szál tetszett, de érdekelt volna, hogy Lou hogyan képes látni a gyilkosságokat.
Lou körül több férfi is felbukkan, természetesen az egyik rendőr, vagy nyomozó. Nem is értem, miért kell állandóan egy rendőrrel összejönnie a szereplőnek, ha már van a könyvben egy gyilkosság. Terry inkább ment volna havat lapátolni vagy valami, mert engem teljesen hidegen hagyott.
Stefan a fotós sem keltette fel nagyon az érdeklődésemet, főleg, hogy fűvel-fával összefeküdt. De viszont, Morgan Kane nagyon is érdekelt. Nálam abszolút befutó. Nem is értem, Lou-nak mi a baja vele.
Maga a szerelmi szál nagyon langyos volt, nem is kellett volna bele.
És mivel ez egy vérfarkasos könyv, ezért kötelező volt, hogy a vámpírok is megjelenjenek. Rick szimpatikus volt, kíváncsi vagyok, mi lett volna a további kötetekben a sorsa. Sajnos ez soha nem fog kiderülni...

Értékelés: Régi: 4,5; Új: 4
Borító: 4
Sorozat:  Egy sorozat első kötete, de sajnos az írónő elhunyt, így csak ez a kötet adták ki.
Kedvenc karakter:  -
Oldalszám: 398
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...