2012. 11. 21.

Susan Elizabeth Phillips - Várom a párom

Fülszöveg:

Annabelle belefáradt abba, hogy ő legyen a család fekete báránya. Az eljegyzése felbomlott, a munkája fölösleges. Még a haja is leginkább egy szénakazalhoz hasonlít! De most minden meg fog változni, mivel átvette néhai nagyanyja társkereső vállalkozását. Csak annyi a dolga, hogy megnyerje ügyfelének Chicago legszexisebb agglegényét, s akkor ő lesz a város legkapósabb házasságközvetítője. Semmi és senki nem fog az útjába állni – sem a kocsija alatt részegen heverő hajléktalan, sem a saját családja, de legkevésbé egy vakvágányra futott szerelem utózöngéi…
Heath Champion az ő dollárzöld szemével és számítóan csepegtetett vonzerejével a város legjobb sportmenedzsere. Vagyonos, munkamániás és jóképű. De akkor minek neki egy házasságközvetítő, különösen egy olyan vörös hajú kétbalkezes, mint Annabelle Granger? Szó, mi szó, szórakoztató és van benne valami báj. De Heath azt keresi, aki sikereire felteszi a koronát – a tökéletes feleséget. S egy különleges házassághoz különleges házasságközvetítő kell, nem igaz?
A nádszáltermetű és gazdag Portia Powers arra tette fel az életét, hogy mindenki számára megtalálja a megfelelő társat, s ez csupán saját magának nem sikerül. Mit számít, hogy több ellensége van, mint barátja, és egy hajszál választja el az idegösszeomlástól, ha az övé Chicago legmenőbb társkereső cége? Sem egy olyan feltörekvő amatőr, mint Annabelle Granger, sem Bodie, Heath Champion ijesztő külsejű testőre nem akadályozhatja meg abban, hogy megszerezze, amit akar…
Amikor Annabelle azt ígéri, hogy bármire képes lenne a sztárügyfele boldogságáért, tényleg úgy érti, hogy bármire? Ha Annabelle nem vigyáz, szemtől szembe találja magát a város legkeményebb tárgyalópartnerével – a férfival, aki egyre gyakrabban kérdezgeti önmagától: pontosan milyen tökéletesnek kell lennie a tökéletesnek?

Újraolvasás.
Második olvasásra is nagyon tetszett. Nem nagyon emlékeztem rá, hogy mi is történik ebben a könyvben, de megérte újraolvasni.
Heath eddig nem nagyon érdekelt, de itt teljesen levett a lábamról. Nagyon jól szórakoztam a könyv olvasása közben. Annabelle-t nagyon megkedveltem, tipikus szerencsétlen karakter, de a jobb fajtából. A könyv pár oldala után már láttam, hogy élvezet lesz olvasni Heath és Annabelle ténykedéseit.
Rengetek régi karakter is feltűnik. Volt, akire alig emlékeztem, de utána rájöttem, ki-kicsoda. Phoebe most is remekelt. Pippi-t imádtam. Kevin… Az Kevin. A kempinges részek… Tényleg jó volna oda eljutni egyszer.
Dean is felbukkant. Nemsokára úgyis az ő kötete jön. De… Imádtam a pasast. Az egyik kedvenc jelenetem, amikor Annabelle házában összegyűlnek a Bears és a Stars játékosai…
Portia és Bodie valahogy nem nagyon nyűgöztek le. Tetszettek az ő részeik is, de nem tettek rám túl nagy hatást. De a végén, amikor Portia felbukkant Heath otthonában, hát ott úgy kellett visszafognom magamat, hogy ne nevessek fel hangosan.
Lényeg, hogy mint mindig, imádtam az egész könyvet.


Értékelés: 5*
Borító: 4
Sorozat:  Chicago Stars # 6
Kedvenc karakter: Heath, Annabelle, Dean, Kevin, Pippi, Phoebe
Oldalszám: 434
Kiadó: Jokarex, Victoria
Kiadás dátuma: 2006, 2008

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...