2012. 11. 06.

Októberi beszerzés



Mint az előbb említettem, először és utoljára fog ilyen bejegyzés születni. Mivel múlt hónapban született a blog, és én is októberi születésű vagyok, csinálok most egy ilyen bejegyzést is. Mióta könyvmoly és könyvvásárló vagyok, soha nem vettem ennyi könyvet egy hónapban. Szóval ez is hozzátartozik a „különleges októberhez.”
Szeretem tudni, hogy mit, hol, mennyiért veszek, így külön irkálom egy füzetbe, és a molyon is vezetek egy listát. Sőt, a számítógépemen írók és sorozatok szerint is vezetek egy listát, hogy tudjam, mit olvastam, és melyik könyvek hiányoznak a magánkönyvtáramból.
Rengeteg könyvet e-book-ban olvastam, és ami tetszett, azt megpróbálom könyv formájában is beszerezni. Szépen lassan, de kezdem őket összegyűjteni.
 
A hónapot Sarah Dessen – Figyelj rám c. könyvével indítottam. Nagyon régóta szeretném elolvasni az írónő könyveit, és szeptemberben már alapoztam az egyik könyvével. Amikor vaterán megláttam ezt a könyvet, egyből landolt is a kosaramba. Mivel egy könyvesbolt hirdette meg a könyvet, így új állapotban 67% kedvezménnyel meg is vettem.



Christina Dodd – Majdnem szerelem c. könyvére az egyik antikváriumban bukkantam. Nem is akartam könyvet venni, de amint megláttam, tudtam, hogy jön velem haza, hiszen a Lost Texas Hearts sorozat első része már itt várta a polcomon, és miért árválkodjon egyedül? :-) Így is piszkosul jó áron (90%) vettem meg.



A könyvudvar.net –en már hónapok óta nézelődtem, és ki is választottam magamnak pár könyvet. Amikor jött a hír, hogy bizony jó sok Kelly-s könyv van náluk piszok jó áron, még jobban nézelődni kezdtem, és találtam is pár könyvet magamnak. Mivel közeledett a születésnapom, meg is kérdeztem a szüleimet, hogy mit szándékoznak nekem venni. Anya már képben volt, és mondta, hogy könyvet(?) Kapva kaptam az alkalmon és elújságoltam nekik, hogy mit szeretnék. Hál’isten belementek. Így születésnapomra kaptam a családtól 6 db könyvet.


Isamu Fukui – Truancy c. könyvét már régen kinéztem magamnak. Molyon eléggé lehúzzák, de mivel odavagyok japánért, és az írónő is az, gondoltam egy próbát megér, főleg ilyen áron. (77%)
Sophie Kinsella - Emlékszel rám? c. könyvét régebben olvastam e-book-ban, és szerettem volna belőle egy saját példányt. Szeretem Kinsella stílusát, szóval nem volt kérdéses, hogy landol a kosaramban. (73%)
Ugyan ez a helyzet Jennifer Crusie-val. Nekem összemosódik a két írónő, mindig keverem őket, de ugyan úgy szeretem Crusie-t, mint Kinsella-t. A Fogadj rám – ot is olvastam már, és anno odavoltam érte. Úgyhogy ez sem volt kérdéses. (77%)
Susan Donovan – A kitartott nő c. könyve volt az első, amit olvastam az írónőtől. Igazság szerint nem is nagyon emlékszem a könyv történéseire, de molyon azt írtam róla, hogy nagyon tetszett, szóval miért ne hinnék magamnak? (77%)
Jeaniene Frost egyik nagy kedvencem, de eddig sajnos egy könyvét se tudtam megvenni. Így amikor megláttam, hogy milyen jó áron (80%) az enyém lehet a Félúton a sírhoz c. könyve, vigyorogva dobtam a kosaramba.
És az utolsó születésnapi ajándékom Natsuo Kirino – Kín c. könyve. Itt is az a helyzet, mint a Truancy-val, hogy először az írónő nemzetisége győzött meg, és ahogy utána olvastam, főleg molyon, erősödött az érzés, hogy nekem ez a könyv kell. (77%)

Sokaknak elég lenne ennyi könyv egy ideig, de én krónikus könyvvásárlási betegségben szenvedek, és ha meglátok egy jó akciót, nem bírok neki ellenállni.

Mostanában rászoktam a vaterára, és nem győzök csodálkozni, hogy milyen jó könyvek vannak fenn. 


J. R. Ward – Kapzsiság című könyvét már olvastam, ugyan csak e-book-ban, de pár hete rám tört, hogy nekem ismét el kell olvasnom. Mivel se időm, se kedvem a számítógép előtt ülni (e-book), gondoltam hátha valaki megválna tőle. Így bukkantam rá a vaterán 70%-al olcsóbban. Alig használt, nagyon jó állapotba van, nekem meg kellett. Kinek kell több indok?
Szó szerint, ugyan ez a helyzet Richelle Mead – Vámpírakadémia c könyvével. Annyi a különbség, hogy 66%-al olcsóbban vettem, és olvasatlanul, hibátlan állapotban.

Ennyi könyvnek már tényleg elégnek kell, hogy legyen. De! Mivel pont születésnapom volt, gondoltam, miért ne lepjem meg magam valamivel? Ilyen esemény egyszer van egy évben, szóval ennyit megérdemlek. Betértem az egyik antikváriumba, és három könyvvel jöttem ki onnan. 


Nora Roberts ismét menő nálam. A MacKade fivérek az egyik kedvenc sorozatom tőle, és amikor megláttam a Véráztatta föld c. könyvét (50%) egyből a képzeletbeli kosaramba pakoltam.
A másik kedvenc sorozatom tőle a MacGregor család. Ismételtem nem az első részével kezdtem, de megfogadtam, hogy azt is elolvasom. Ebben az antikváriumban megtaláltam (A sors megkísértése), (50%) és tudtam, hogy jól fogok majd szórakozni olvasás közben.
Kinley MacGregor-tól is olvastam már, szeretem a stílusát, ezt is olvastam már tőle. És mivel jóformán lehetetlen őket beszerezni, plusz 50% kedvezmény volt rá, ezt is hoztam magammal.

 
 A rukkolán is szereztem egy könyvet, igaz ekörül is megvolt a macera. Nem a happolóval volt gond, hanem a postával. ( Mint mindig.) Nem tudtam mit happoljak, de végül rátaláltam Christina Dodd – Csábító hazugság c. könyvére. Még augusztusban akartam megvenni az Alexandrában, de akkor épp mást vettem, és elnapoltam a dolgot. A sorozat első része már a polcomon van, ez sem hiányozhat.





És amikor már azt hittem, hogy ebben hónapban nincs több vásárlás, jött egy molytag, aki Cassandra Clare – Csontváros c. könyvétől szeretett volna megválni. Mivel hónapok óta vadászok rá, szinte megszállottam, majdnem örömtáncot jártam, amikor megbeszéltük, hogy enyém a könyv. (50%)




Ez a hónap tényleg őrült volt könyvvásárlás téren. Tripla annyit vettem, mint szoktam. De ez egy ilyen hónap volt, jövő hónapban nem csinálok ilyen. Már megvan a listám, hogy mit szeretnék, és ahhoz is fogom magam tartani. De egy jó akció egy igazi könyvmolyt mindig elcsábít… ;-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...