2012. 11. 30.

Nalini Singh - Angyalvér

Fülszöveg:
A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában – abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…



Újraolvasás.
Két éve, amikor először olvastam a könyvet, csak annyit tudtam kinyögni, hogy imádom, imádom, és ismételten csak imádom!
2012 nálam az újraolvasás éve, és így Singh sem maradhatott ki ebből a körből. Féltem tőle, hogy milyen véleménnyel leszek a könyvről az újraolvasás után, mert előtte pont olyan könyveket olvastam újra, amiket először imádtam, de második olvasásra már az elviselhető kategóriába léptek.
De amint elkezdtem olvasni ezt a könyvet, megnyugodtam, mert tudtam. Singh megtartotta a helyét a kedvenc íróim között. Imádtam olvasni. A történet és a karakterek is kiválóak. Mit kívánhat egy olvasó ezen kívül?
Elena-t első pillanattól kezdve nagyon kedveltem. Tetszett a stílusa. Tökös, humoros, erős. Nagyon szeretem az ilyen hősnőket. Raphael… Egy arrogáns alak, aki mindent irányítani akar. De mégis kedvelhető. Sőt, szerethető. Tetszett, ahogy Elena-val egymásra találtak. Nem hirtelen történt, és a végén sem lett habos-babos. Pont olyan, amilyennek lennie kell.
Az egész történet nagyon jó volt, bár a nyomozás háttérbe szorult, de a könyv felénél újra visszatért, és utána pörögtek az események.
Tetszik a világ, amit Singh elképzelt. Fokozatosan ismerteti meg az olvasót a társadalommal, nincs a szánkba rágva semmi. Olyan természetesnek tűnt, hogy az angyalok szabadon repkedhetnek, hogy még én is elhittem, hogy ez valóban megtörténhet.
A többi szereplő is nagyon szimpatikus volt. Kivéve Michaela. A vámpírok közül Dmitri érdekesnek tűnik.
Illium és Jason felkeltették az érdeklődésemet. Főleg Illium.
Nagyon tetszett, hogy Singh az angyalokat nem úgy írja le, ahogy sokan képzelik őket. Sokkal valóságosabbak így. Kegyetlenek, számítóak, de gyönyörűek is.
A végső harc nagyon tetszett, a könyv egyik csúcspontja. És attól függetlenül, hogy már olvastam, és tudtam, hogy mi fog történni, mégis izgultam Elena-ért.

Értékelés: 5
Borító: 4,5
Sorozat:  Angyali Vadász # 1
Kedvenc karakter:  Elena, Raphael, Illium
Oldalszám: 440
Kiadó: Egmont
Kiadás dátuma: 2010

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...