2012. 11. 20.

Kresley Cole - Vámpírszerető

Fülszöveg:
Évszázadokkal ezelőtt egy lidérces éjszakán Sebastian Wroth vámpírrá változott. Telve gyűlölettel és örök magányra kárhoztatva nem sok értelmét látja az életnek, amíg egy gyönyörű és veszedelmes teremtés el nem jön hozzá, hogy megölje. A Dermedtszívű Kaderin két imádott leánytestvére a vámpírok áldozatává vált, azóta a valkűrnek nincsenek érzései. Mégis valahányszor találkozik Sebastiannal, újult erővel támad fel benne a kéjvágy, és képtelen véghezvinni küldetését. Sebastian és Kaderin menthetetlenül egymásba szeretnek, és közösen titokzatos ereklyék nyomába indulnak ősi sírokon és katakombákon át, akár a történelmet is újraírva, hogy elnyerjék az örök boldogságot. Ám eljön a pillanat, amikor Kaderin választásra kényszerül; szerelem vagy család, élet vagy halál.

Újraolvasás.
Jó volt újraolvasni, sokat nevettem, hála Ragyogó Regin-nek és Kaszfalap Nix-nek. Számomra még mindig a valkűrök a kedvencek, ahányszor felbukkannak, dőlök a nevetéstől.
Kaderin-ről az első részben nem túl sok mindent lehetett tudni, de nekem így is szimpatikus volt. Tetszett, hogy érzővé vált, jó volt olvasni, hogyan birkózik meg az érzéseivel.
Az egész könyv nagyon tetszett, főleg, hogy most hőseink végigszáguldottak – illantak a Föld körül. És még nálunk is jártak.
Sebastian-t kedvelem, ahányszor felbukkant, csak egy szó villogott a fejembe. Hogy milyen édes. Olyan kis tapasztalatlan, hogy az már aranyos. Szeretem az édes pasikat, de nem a kedvenceim. Sebastian-nal is így voltam. Szeretem- szeretem, de nem a kedvencem.
A Talizmán Kupa nekem nagyon bejött, tetszettek a feladatok, és a részvevők is. Bowen egyértelműen kedvenc, és még Lucindeya-ról olvasnék többet. Haláli a csaj.
Tudtam, hogy mi fog történni a könyv végén, de akkor is majdnem a körmömet rágtam, amikor Kátya meghalt. Tetszett, hogy visszamentek Sebastian-nal a múltba Dása-ért és Rika-ért.
Rióra haláli volt. Nikolai-t az első részben kedveltem, de itt, főleg az önzősége miatt, picit megcsappant a szimpátiám.
Cole fantasztikus karaktereket alkotott meg, és a következő könyv párosát is felvezette. Alig várom, hogy nekikezdjek. Újra. Egy dolgot nem igazán értek. Mi értelme, hogy majd Sebastian családjáért is visszamenjenek. Ők emberek, nem hinném, hogy könnyen feldolgoznák, hogy valkűrök, vámpírok és mindenféle lények között kell majd élniük.
Lényegében, nagyon tetszett a könyv, Kaderin és Sebastian nagyon jó páros. Remélem, hallunk még felőlük

Értékelés: Régi: 5; Új: 4,5
Borító: 2
Sorozat: Halhatatlanok Alkonyat Után # 2
Kedvenc karakter: Bowen, Nix, Regin és a valkűr rend tagjai, Lucindeya
Oldalszám: 440
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...