2012. 11. 20.

Kresley Cole - Vámpíréhség

Fülszöveg:
A vámpír horda 150 évnyi pokoli kínzása után, Lachlain, a Lykae (vérfarkas) klán királya kiszabadul fogvatartói kezéből. Bizonytalan, tele gyűlölettel mégis megtalálja társát egy finom és törékeny vámpírban, aki után már 1200 éve vágyódik. Emmaline Troy a félénk, mindentől óvott félig vámpír félig valkyrie fiatal életében először (még csak 70 éves) utazik Párizsba, nagynénjei féltő védelme elől, hogy információt gyűjtsön szüleiről. A dühödt Lykae elrabolja és egyik pillanatban gyengéden viselkedik vele, ám amikor ráébred, hogy vámpír, őrjöngeni kezd…

Újraolvasás.
Amikor először olvastam a könyvet, teljesen elvarázsolt. Másodszorra viszont, valahogy nem volt ilyen élményem.
Imádom a világot, amit Cole felépített, a valkűr rendért egyenesen oda vagyok. Ha választanom kellene, tuti, hogy valkűr lennék.
De Emma olyan távol állt tőlem, mint a csillagok. Nem sikerült megkedvelnem. Néha semleges érzésem volt vele kapcsolatban, néha viszont kifejezetten idegesített.
Utálom az álszent hősnőket, és Emma számomra az. Teljesen másként viselkedik, mint ahogy gondolkodik. Amikor Lachlain kényeztette, majd elolvadt, de közben meg előadta a hattyú halálát. Itt nálam elvágta magát. A könyv 3/4-nél éreztem, hogy na, végre, mutat is valamit a nyavalygáson kívül, de ez édes kevés volt ahhoz, hogy megkedveljen.
Lachlain-t viszont még mindig kedvelem. Bár néha, őt is kupán vágtam volna. Csoda, hogy épp ésszel kibírta azt a 150 évet. És ahogy visszatalál a mába. A múltba való visszatekintések nagyon tetszettek. És a próbálkozásai is.
A könyv felénél éreztem azt, hogy végre, élvezem olvasni a történetüket.
Imádtam, hogy a valkűrök is szerepelnek, Nix és Regin parádésak. Alig várom, hogy olvassam a történetüket. Nix beszólásain hangosan felnevettem, anyukám meg csak nézett, hogy mi olyan vicces. Szóval Nix, hajrá!
Bowen, és sok más szereplő is felbukkant, aminek külön örülök, mert Bowen az egyik kedvencem.
Érdekes módon Demestriu-ról többet olvastam volna. Kár, hogy meghalt.

Értékelés: Régi: 5; Új: 4
Borító: 1
Sorozat: Halhatatlanok Alkonyat Után # 1
Kedvenc karakter: Laichlain, Bowen, Nix, Regin és a valkűr rend tagjai
Oldalszám: 438
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...