2012. 11. 21.

Kayano - Princess Hanaka



Történet:
Hanaka azt hiszi magáról, hogy egy átlagos japán lány, aki a nagyanyjával él. Egy nap hazafele virágot vesz és összefut a szerelmével, Katsura-kunnal. Zavarba jön és nekiadja a virágot, majd elrohan. Otthon a nagyija azzal a hírrel várja, hogy a kristálygömb veszélyt érzékel, és ezért megint költözniük kell. Hanaka ellenkezni kezd, de nincs mit tenni, a nagyi nem enged a döntéséből. Másnap Hanaka eldönti, hogy legalább szerelmet vall Katsura-kunnak, de rá kell jönnie, hogy a fiúnak barátnője van, így elrohan zokogni, ahol aztán megtalálja három férfi, akik követelik, hogy adja át a Laga csillagot és hercegnőnek nevezik. Egy furcsa, ezüst hajú, kék szemű fiú, Ozamu menti meg, aki kijelenti, hogy Hanaka az övé.
Hanaka semmit sem ért, de hamar rá kell döbbennie, hogy egy olyan világba csöppent, ahol ő egy hercegnő...
(forrás: http://animeaddicts.hu)

Nézelődtem az oldalon, és úgy találtam rá erre az 1 kötetes mangára.
A tartalma felkeltette az érdeklődésem, és nem is hosszú, szóval pont jónak tűnt így estére.
De csalódnom kellett.
Ami először feltűnt, az a főszereplő lány haja. Kb. 10 km hosszú. Egyáltalán nem tetszik, hogy ennyire hosszú. Hosszabb, mint ahány centi a lány.
Shoujo manga, és azt várná az ember, hogy egy viszonylag szép lány kapja a főszerepet. Akárhogy nézem, Hanaka minden, csak nem szép. Csak a hosszú haja, és a nevetséges frufruja tűnik fel nekem. Na és persze a naivitása, és az ostobasága.
Ehhez a műfajhoz szinte kötelezőek a bishounen karakterek, de itt ezt sem kaptam meg. Egyik fiú sem egy szépség. Talán Ozamu-ban van potenciál, de Katsura inkább aranyos, mint jóképű. (Na jó, a gonosz karakterek már inkább lányosak, mint bishounen-ek)
Az alaptörténettel lehetett volna mit kezdeni, de ez sem jött össze. Túl rövid a manga ahhoz, hogy belezsúfoljon mindent, amit a mangaka akart. Tetszett a fantasy vonal, viszont a szerelmi háromszög nagyon nem. És a végén, hogy csókkal döntsék el, hogy ki az igazi? Atyám. Teljes hülyeség. Végül mindkét fiú a szeretője lesz Hanaka-nak.
Egyetlen normális szereplőnek a nagyit tartom, de amikor megláttam, majdnem dobtam tőle egy hátast. Teljesen úgy néz ki, mint valami New Orleans-i kuruzsló.
Van pár ecchi-s kép, ami nélkül is meglett volna a manga, mert személy szerint én teljesen feleslegesnek láttam.
Ozomu-t nem nagyon értettem meg, hogy mit, és miért tesz. Katsura hirtelen szerelemre lobbanását sem értettem. Hanaka túl naiv, ostoba és mártír, szóval egyik szereplő sem nyerte el a tetszésemet.
A rajzolása a 2007-es grafikához képest nagyon gyenge, nekem nem nagyon jött be. Ha pontoznom kéne, akkor 5/3,5-öt kapna.
Befejezetlennek, és túl gyorsnak éreztem a lezárását, szerintem még egy fejezetet igazán hozzácsaphatott volna a mangaka.


Értékelés: 2 
Borító: 3 
Sorozat:  - 
Kedvenc karakter:  - 
Hossz: 1 kötet (5 fejezet)  
Oldalszám: 186 
Kiadó: Shogakukan


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...