2015. 11. 17.

Borító leleplezés: Alaya Dawn Johnson - Nyárherceg

Ismét egy borító leleplezővel jöttem.
Mióta kiderült, hogy a Cor Leonis Kiadó megjelenteti ezt a könyvet, azóta figyelemmel követem. Miért is?
Tudom gyarlóság, de elsősorban a borító miatt. Most mondjátok azt, hogy nem gyönyörű! Engem már ezzel félig megvett az írónő és a Kiadó is. Ehhez társul a nem mindennapi környezet.
Igen, olvastunk már rengeteg dísztópiát és mindenféle poszt-apokaliptikus könyvet. De olvastunk már olyat, hogy mindez brazil környezetben játszódik?
Már a borító is mesél. Érződik rajta Brazília túlfűtöttsége, és színei. Butaság? Megeshet, de nekem ez az első benyomásom erről borítóról.




A könyv előreláthatólag november.27-én jelenik meg. A Kiadó honlapján itt, most 30 % kedvezménnyel tudjátok előrendelni.
Természetesen a Bookline és Libri oldalán is elő tudjátok már rendelni, és a későbbiekben az Alexandra és a Líra oldalán. Viszont nem győzöm hangsúlyozni, hogy ha közvetlen a Kiadótól rendelitek elő a kötetet, ezzel támogatjátok a további könyvek kiadását.

Ha még bizonytalanok vagytok, akkor a Kiadó honlapján itt, lehetőségetek van beleolvasni a könyvbe.

És egy kis érdekesség: A Kiadó tervezi az írónő további könyvei kiadását. Ez sem mutatja jobban, mint hogy az előkészületek fül alatt megtalálható a Moonshine című kötete, ami egy duológia első része. Gigi pedig már olvasta is eredeti nyelven, itt olvashatjátok a véleményét.

Még egy érdekesség: Érdemes a Kiadó honlapját gyakran felkeresni, mert az előkészületek alatt álló könyvek listája gyarapodni látszik. ;-)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...