2015. 11. 11.

Borító leleplezés: Karen Marie Moning - A Felföld ködén túl

Végre elérkezett, amire sokan vártak. Köztük én is. Megérkezett Karen Marie Moning - A Felföld ködén túl c. könyv borítója.

Sokan találgattak, hogy a Kiadó megtartja-e az eredetit, vagy saját gyártású borítóval lep meg minket. És íme, itt van. Nem az eredetit kaptuk. Annál szerintem sokkal jobbat. Nagyon hasonlítanak, viszont az eredeti egy kicsit túlzsúfolt. Elégedett vagyok. És ti?
 
 
 

 
A könyvet most 30%-os kedvezménnyel előtudjátok rendelni a Kiadó honlapján, itt.
Viszont ha más alternatívát szeretnétek, akkor a Bookline és a Libri oldalán is elő lehet már rendelni, a későbbiekben pedig az Alexandra és a Líra oldalán is.
Személy szerint én jobban preferálom,ha egy könyvet a saját Kiadójánál rendelek meg. Miért? Mert hamarabb kézhez kapom, és ezzel is támogatom a Kiadót is.
És ne feledjétek, még mindig tart a Kiadó nyereményjátéka, ahol értékes könyveket nyerhettek. Erről bővebben itt olvashattok.
Végezetül. Mivel szeretem Moning-ot, és azt is, ha tudom hogy melyik kötetben ki szerepel, ezért ennek örömére írtam egy bejegyzést, amiben külön-külön fel van sorolva, hogy a Felföldi krónikák könyveiben melyik páros, melyik könyvben szerepel.
Na, ki várja, hogy kézbe fogja Moning - számumkra - legújabb kötetét?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...