2015. 12. 25.

Szerzemények # 12 (December)

Úgy gondoltam, mivel mindjárt itt az év vége, illő volna egy ilyen bejegyzést is írnom. Nagyon régen volt már hasonló bejegyzésem. Igaz, múlt hónapban sikerült egy hasonló bejegyzést publikálnom, de a havi zárásról már július óta nem írtam. Mi az oka ennek?

Egyrészt a lustaság. Másrészt leszoktam a hörcsögmódra való beszerzésekről. Most már csak akkor veszek könyvet, ha mindenféleképpen kell, és nem azért, mert akciós. Igaz, az e havi beszerzéseket is igencsak akciósan vettem. De értitek a lényeget. Nagyon sok olvasatlan könyvem van, és az ízlésem is változott. Egy kicsit. Elég kevés könyv van, amire azt mondom hogy nekem ez azonnal kell. Így még egyszerűbb lett a dolgom. Már ami a vásárlásokat illeti. De nem is húzom tovább az időt. Íme, ezeket sikerült beszereznem decemberben:






Patrick Rothfuss már nagyon régóta várólistás nálam. Ha jól emlékszem, lassan 1,5 éve csak kerülgetem. A Szél neve borítója abszolút kedvenc már első pillanattól fogva. Viszont a könyv ára kicsit elrettentett.
Mióta kiderült, hogy megjelenik idehaza Brian Staveley regénye, A császár pengéi, azóta figyelemmel követem a könyvet. Bevallom őszintén, nekem ez az Anakin Skywalker borító nem jön be. Ellenben az eredeti! Sajnálom hogy nem azt választotta a Kiadó.
Ezért is örültem az idei Black Friday akciónak, mert sikerült nagyon jó áron hozzájutnom ehhez a két könyvhöz. Nem terveztem semmit sem venni, de a Book24-es 30%-os kedvezmény elcsábított. Plusz, volt még egy 500 Ft-s kuponom is. Így, a könyveket 36%-os kedvezménnyel sikerült beszereznem.
Igaz, hogy a Black Friday novemberben volt, de mire ideértek a könyvek, már december lett. Ezért is kerültek ide.

Mark Lawrence munkásságával idén sikerült végre megismerkednem. Az ő könyvei is nagyon régóta érdekelnek, de annyira nem, hogy be is szerezzem. Ez áprilisban megváltozott, és onnantól nem volt megállás. Nagyon kedvelem Lawrence stílusát, és a Széthullott Birodalom kedvenc lett, és Jorg még jobban. Még el sem olvastam a Tövisek Királyát, amikor bizalmat szavaztam az írónak, és megszereztem a másik sorozatának első darabját, a Bolondok hercegét.
Miért vezetem le ezt ilyen hosszan? Hogy érezzétek, mennyire megkedveltem Lawrence-t. Még nem olvastam a Bolondok hercegét, de amint kiderült hogy decemberben jön a folytatás, a Hazug kulcsa, egyből előrendeltem a Kiadótól, 34%-os kedvezménnyel. El is szaladtam érte amint lehetett, és még egy Széthullott Birodalomas könyvjelzőt is zsákmányoltam a Kiadótól. 

Mivel kevés könyv van ami igazán érdekel, nem is nagyon izgattak a karácsonyi akciók. Egyedül a Könyvmolyképző adventi akcióját követtem nyomon, hiszen azért náluk van pár könyv, ami érdekel.

Mióta idehaza megjelent Ilona Andrews könyve, azóta fohászkodom hogy befejezzék a Világok Peremén sorozatot, illetve hivatalos fordításban megjelenjen a másik sorozatuk, a Kate Daniels. Mind nemzetközileg, mind idehaza nagyon nagy sikere van a sorozatnak. Szóval amint kiderült hogy a Könyvmolyképző felkarolja a sorozatot, örömtáncot jártam. December elején meg is jelent, és hála a Kiadó akciójának, és egy kedves molynak, 41%-os kedvezménnyel jutottam a könyvhöz.
Nagyon szerettem volna, ha a Kiadó megtartja az egyik eredeti borítót (Ace 2002) de ez sem rossz. Sőt!

Ugyanebben az akcióban sikerült megszereznem Joe Abercrombie felnőtt sorozatának első részét, a Penge magát. Az író "YA" sorozatának két részét olvastam pár hete, és nagyon megfogott a stílusa. Eddig is várólistás volt nálam a felnőtt sorozata, de ez egy plusz löketet adott.
Mint látszik, ebben a hónapban, sőt mostanában inkább - ahogy én nevezem - hagyományos fantasykat részesítem előnyben. Igazán elégedett vagyok az e havi szerzeményeimmel.

Nektek miket sikerült decemberben, illetve Karácsonykor zsákmányolni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...