2016. 04. 01.

Na, mik a hírek?

Úgy gondoltam, mivel elég régóta nem volt frissítve az oldal, illő volna életjelet adnom magamról.
És mivel az egyik nagy kedvenc írónőm kötete épp ma jelent meg, gondoltam csináljunk 2 in 1 bejegyzést.
Szóval. Február óta szinte alig volt könyv a kezemben. Egyrészt azért, mert nincs időm rá, másrészt valahogy nem éreztem az indíttatást arra hogy olvassak. (Tudom, szégyen.) De vannak ilyen időszakok mindenki életében. Inkább hagyom ülepedni a dolgokat.
De mivel itt a tavasz, én is kezdek újraéledni. Pár napja belekezdtem Brent Weeks - Az árnyak útján c. kötetébe.
Nagy elvárásokkal indultam neki, de úgy tűnik hogy csalódnom kellesz. A felén már túl vagyok, és nem igazán köt le. Még gondolkodom, hogy félbehagyjam, folytassam, vagy hagyjam egy kicsit ülepedni.
Másrészről mivel mindjárt itt a Könyvfesztivál, a Kiadók jobbnál jobb könyveket jelentetnek meg. És elérkeztem a mondanivalóm fő tárgyához.
Aki egy kicsit is ismer, tudja, hogy megveszekedett Kenyon rajongó vagyok. Amikor az Ulpius becsődölt, sírni tudtam volna. Na nem a Kiadó miatt, hanem a jobbnál jobb pararomance sorozatok miatt, amik mentek a süllyesztőbe.
Igen, tudom hogy Kenyon kötetét elkezdték gondozni rajongói szinten, de legyünk őszinték. Jobban kedveljük a jó minőségű, hivatalos fordítást, amit fizikai formában is tudunk birtokolni.
És itt jön a képbe az Athenaeum Kiadó.
Nagy csendben, egyik pillanatról a másikra bejelentették hogy pár hét, és jön a Dark Hunter (Sötét Vadászok/ Sötét Vágyak Vadásza) sorozat folytatása.

Anno nem bírtam magammal, és nekikezdtem angolul. (Itt olvashatjátok a véleményemet.)
És egyáltalán nem csalódtam. Humoros, szórakoztató, és ismerős közeg köszönt vissza a lapokon. És végre egy női Dark Hunter kerül főszerepbe.
Na de mit akarok ebből kihozni?

MA megjelent a könyv, és uccu neki, mindenki vegye meg, aki kicsit is kedveli az írónőt. Ritka, amikor a rajongók kapnak egy második esélyt, és mi megkaptuk. Éljünk vele! Itt tudjátok megrendelni.

És ha már a reklámozásnál tartok, a kiadó egy újabb jó hírrel szolgált. Kresley Cole (ugyan csak egyik nagy kedvencem) Halhatatlanok Alkonyat Után sorozatát is a szárnyai alá vette a kiadó.
A soron következő kötet Lothaire-é, ami előreláthatólag 06.03-án, Vámpírbosszú címmel fog megjelenni.
Nem igazán értem hogy miért nevezték át a címet, és a borító körül is balhé volt.


Első illetve végleges

Az első borító tényleg illeszkedik az elődeihez. A betűstílus, a szövegelhelyezés. Sőt még a borító témája is. Viszont az alsó része miatt nekem inkább már az ízléstelenség határát súrolta. Fel is vetettem molyon, hogy vágják le az alját, vagy legyen új borító. Nos, kaptunk újat, de inkább visszasírom a régit. Tudom, koldus ne válogasson, és örüljünk hogy egyáltalán megjelenik. De mi magyarok mindig többet akarunk.
Csak remélhetjük, hogy kapunk egy elfogadható borítót.
A kötetet amúgy itt tudjátok előrendelni.


Igaz, hogy még nem tudni ki fogja folytatni szeretett írónőm, Nalini Singh - Angyali Vadász sorozatát, de molyos körökben már tudvalevő, hogy idén érkezik a sorozat folytatása, az Archangel's Legion is.
Igen, szinte sikítani tudtam volna örömömben, amikor meghallottam a hírt.
Megjelenés, borító, kiadó felől semmi hír, de jobb minél hamarabb hirdetni az igét. A véleményem a könyvről.

Úgy tűnik, hogy az Ulpius és más megszűnt Kiadók könyveire aki tud, az lecsap. Pár napja jött szembe velem a hír Facebook-on, hogy Karen Rose könyveinek jogait a Könyvmolyképző vette meg.
Csupa olyan írónő, akiknek a könyveit érdemes megvenni.

Nagyon örülök, hogy a Kiadók gondolnak a rajongókra, és a félbehagyott sorozatokra is gondolnak.
Csak győzzük kivárni a megjelenéseket, és bízzunk abban, hogy a folytatások is érkeznek.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...