2013. 03. 25.

Meglepetés


Az elmúlt pár nap mindennek mondható, csak nyugodtnak nem. Nem volt időm semmire, amit igazán sajnálok. Megfogadtam, hogy ha kézhez kapom ezt a meglepetést, azonnal megosztom veletek, de nem úgy jött ki a lépés.

Levelibéka oldalán láttam, hogy sikerült Lara Adrian könyvjelzőket beszereznie, magától az írónőtől. Régebben láttam már, hogy pár magyar blogger is büszkélkedhet ilyen könyvjelzőkkel, de azóta el is feledkeztem róla. Levelibéka viszont tett róla, hogy ismét fellángoljon az Adrian fanatizmusom. Ezúton is köszönöm a segítséged Levelibéka. :-)
Na szóval. Már másnap írtam is az írónőnek, de nem reménykedtem azonnali válaszban. De nagy meglepetésemre, Lara asszisztense pár óra után visszaírt. Csütörtökön, csak úgy rutinból belenéztem a postaládámba, és majdnem sikkantgatva ugráltam, mert megérkeztek a könyvjelzőim. Nem győztem gyönyörködni bennük, és azóta is előveszem őket, és nézegetem.
Kicsit megrekedtem a sorozattal, de tavaly úgy döntöttem, ideje folytatni, csak újraolvasom azt a hat részt, és utána kezdek neki a hetedik könyvnek. Ez így szép és jó, csak hogy Niko és Andreas könyvét lehetetlenség megszerezni. Vagyis inkább Niko könyvét. Az összes webshop-ot és aukciós oldalt végignéztem, de hiába. Utolsó elkeseredésemben írtam a kiadónak, hátha. ( Meg kell jegyeznem, hogy egy hónapja volt náluk Adrian akció, de mire rendelni tudtam volna, Niko és Andreas könyvének huss, se híre, se hamva nem volt.) Szóval. A kiadó munkatársa rendes volt, szólt, hogy mindkét példányból még van 1-1 darab. Reménykedtem benne, hogy olyan áron vehetem meg, amilyen az akcióban volt, de a kiadó munkatársa egyből elvette a kedvemet, amikor elmondta, hogy csak 20% kedvezménnyel vehetem meg a könyveket.
Nem tudom, ki hogy van vele, de a mai világban többször meg kell gondolni, hogy mit, és mennyiért vesz az ember lánya. Ezek a könyveket minimum 50%-os akcióval venném meg, mert – szerintem – többet nem igen ér. Hiába Adrian. Lényegében, itt állok a folytatások nélkül, és a következő könyveket sem nagyon tudom elolvasni… De öröm az ürümben, hogy legalább a könyvjelzőim megérkeztek. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...