2012. 12. 03.

Tite Kubo - Bleach Vol.25 - No shaking throne

Fülszöveg:

Ichigo's recent battles with the Arrancars have proven that if he wants to protect his friends he must get stronger, and the only way to do that is to control his inner Hollow. Ichigo turns to the Visoreds, ex-Soul Reapers who have been Hollowfied, to teach him. But before his training begins, Ichigo must do battle against his Hollow self–winner takes his soul!


Már március óta elkezdtem olvasni, akkor hagytam pihenni, és most volt kedvem folytatni. Mivel már anime-ben nagyon sokszor láttam, nem mutatott újat, és őszintén szólva untatott is.
Szóval a kötetről. Először is. Hiyori de megérdemelted… Nagyon nem szeretem őt. A Vaizard-ok most előtérbe kerültek, és Ichigo-nak is meg kellett küzdenie a másik énjével. Kedvelem a másik énjét.
Persze ebben a kötetben már le is zavarják a csatájukat, nem okozott meglepetést, hogy ki nyert.
Végül. Fény derül Aizen céljaira. Hmm. Haladunk, bár én inkább már a Hueco Mundo-s részeket olvasnám. De az még egy picit arrébb van…


Értékelés: 4
Borító: 4,5
Sorozat: Bleach # 25
Kedvenc karakter: Ichigo, Shinji
Oldalszám: 210
Kiadó: VIZ Media
Kiadás éve: 2008

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...