2012. 12. 02.

Andrea Cremer - Az őrzők

Fülszöveg:

Calla Tor, a félig ember, félig farkas tizenéves lány sorsa szinte a születésekor megpecsételődött: miután befejezi az iskolát, Ren Laroche, a szívtipró vérfarkas társa lesz. alig néhány héttel a kitűzött esküvő előtt azonban Calla, az Őrzők törvényeit áthágva, megmenti egy kiránduló fiatalember életét. És Shay Doran ellenállhatatlanul vonzza őt… A lány kételkedni kezd kijelölt sorsában és egész addigi életének értelmében. Ugyanakkor azt is tudja, ha a szívére hallgat, elveszíthet mindent. Még az életét is. Megéri-e a tiltott szerelem a legnagyobb áldozatot?


2011-ben olvastam a könyvet. Moly-ról másolom át az értékelésem.
Jó ideje szemezek ezzel a könyvel, és most elszántam magam hogy elolvassam. A borító szerintem csodás, úgyhogy kíváncsian kezdtem neki a történetnek.
Tetszett az a világ, amit az írónő felépített, tetszettek a szereplők is. Calla is elnyerte a tetszésemet, de ahogy haladtam a könyvel, úgy vesztett a varázsából Calla is. De Shay….Édes Jézusom… A könyv negyedénél járva már tudtam, hogy nem szeretem. Egyszerűen borzalmas az a fiú. Ahogy olvastam Calla-val a közös jeleneteit, úgy jött át az az érzés, mintha felcserélték volna a szerepeiket. Calla volt a a határozott, Shay meg egy megszeppent,unalmas, szerencsétlen kislány. Nagyon illúzió romboló volt. Főleg amikor az ebédlős jelenetek voltak, és próbált befurakodni a „bandába”, és nem veszi észre milyen felesleges. Egyszerűen.... mindegy.
Ren. Na azt hiszem ő a kedvenc karakterem. Imádtam. Tetszettek a próbálkozásai Calla-nál,és tetszett ahogy viselkedett. Elszomorított a könyv vége, amikor Calla-val az erdőben beszélgettek.
Az utolsó oldalak... Nos a lényeg hogy a befejezés nem tetszett. De azért érdekel,hogy hogyan alakul majd a szereplők sorsa a következő részekben.

Értékelés: 3,5
Borító: 5*
Sorozat:  Nightshade # 1
Kedvenc karakter: Ren
Oldalszám: 472
Kiadó: Egmont
Kiadás dátuma: 2011

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...