2015. 04. 11.

Jennifer L. Armentrout: Origin - Eredet

Fülszöveg:

Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.

Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.

Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.

Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel. Katy számára csak a túlélés marad.

Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek? Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.

A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy? Együtt maradnak egyáltalán?



Borító: 4
Sorozat: Luxen # 4
Eredeti cím: Origin
Kedvenc karakter: Archer, Daemon,Luc
Oldalszám: 428
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás: 2014.11.25 / 2014.12.12



Karácsony óta porosodott a könyv a polcomon. De ha tudtam volna, hogy az írónő ilyen dögös és " azonnal kell egy saját Archer" karaktert mutat be, akkor némiképp hamarabb is elolvastam volna a könyvet. Talán.

Az Opál igencsak durva függővéggel ért véget. Katy-ék akcióba léptek, hogy kiszabadítsák Beth-et. Igen ám, de Katy-t elfogták, és ki tudja, hogy mi fog vele történni...

Nagyon tetszett a könyv. Viszont, mint az Opálnál is, itt is hiányzott valami. Pörgős volt, akciódús és az írónő nem kíméli a szereplőket. De mégis...

Ebben a kötetben megkaptuk végre a váltott nézőpontot is. Hol Katy, hol Daemon narrálásával követjük az eseményeket.

Katy-re a könyv első felében rájár a rúd. A Daedalus elkapta, és mindenféle kísérleteket végeznek rajta. Katy-t nem sok választja el attól hogy eszét vesztse, de ki kell tartani.
Megismerjük a Daedalus nézőpontját is. Hogy mit is akarnak valójában, mi a céljuk. Nos, kicsit betegek, de nekik ez a dolguk.
Kíváncsi voltam, hogy a cím mit is takarhat. Mik vagy kik az Originek? Nos, amikor megtudtam...Csak nekem ugrott be folyamatosan az Elfen Lied?

Daemon nem volt rest, mindent elkövetett, hogy megtalálja és kiszabadítsa Kat-et. És itt jön az első problémám. Olyan "könnyen" sikerült neki. Míg Katy fogságban volt, elhittem mindent, ami történt. A tehetetlen dühét és félelmét. A kétségbeesését, hogy soha nem szabadul. De Daemon túlságosan és könnyen jutott be hozzá. Ezután pedig mintha csak nyaralnának. Eltűnt minden kétségbeesés. Ehelyett én kezdem kétségbeesni, hogy mi lesz már. Hol van az az érzés, amit az előző kötetektől megkaptam?

Viszont, amikor sikerült megszökniük... Nos, onnantól ismét ismét éreztem, hogy igen, ez az amit akarok.

A végkifejlet pedig? Atya. Ég. Tudjuk hogy Daemon-nek mindig őrült ötletei támadnak, de ez...
A mellékszereplőkről is szeretnék szót ejteni. Először is.Luc. Imádlak! Olyan fura vagy. Jófajta fura. Komolyan, nem tudom nem imádni. Na és Archer?
Ismétlem magam: Atya.Ég.
Tudtam én már az elején hogy lesz valami szerepe, de hogy mennyire megkedveltem ezt a srácot!
 Az Originektől egyszerűen a hideg is kirázott, és tuti, hogy lesz még jó pár zűr, ahol fel fognak bukkanni.

Andrew-t és Ash-t nagyon sajnáltam. Kezdtem őket megkedvelni, és erre mit tesz az írónő?

Amin nagyot nevettem, az Katy-ék új nevei. Ann White és Kaidan Rowe? Kinek ismerős? Imádom, amikor az írónők ezt művelik.

Mint említettem, a végkifejlet nagyon ütős, és a enyhén durva függővég is garantált. Arról meg már nem is beszélek, hogy Dawson és Beth pár hónap múlva szülők lesznek!
Az egész könyv pörgött. Izgalmas és eseménydús. Ennek ellenére romantikából nincs hiány. Na és végre Blake-től is megszabadultunk. Kell ennél több?
Igen, a sorozat befejező kötete, méghozzá nagyon gyorsan!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...