2015. 04. 25.

Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra

Fülszöveg:

Holly előre tudta, hogy nincs az a hatalmas óceánjáró, ahol nyugiban átvészelheti a családi karácsonyt. Mert hiába a képeslapra kívánkozó táj, ha ott van két szörnyeteg unokatestvére, akik mindjárt első este kiutálják a közös kabinból. A tengeribeteg Holly így kénytelen beosonni egy vadidegen fürdőszobába, ahonnan kilépve két dologgal néz farkasszemet: a világ legdögösebb pasijával és egy paprikaspray-vel. Kár, hogy ez utóbbit a magát Nicknek nevező srác nem fél használni…

Amikor később Holly elhagyná a kabint, legnagyobb megdöbbenésére sikoltozó tinicsajok állják útját. Mert Nick valójában Dominic Wyatt, az őrülten népszeru ReadySet dobosa.

Az internetre pillanatok alatt felkerülnek a kettőjükről készült botrányos fotók, amik veszélybe sodorják az együttest. Dominic ezért ráveszi Hollyt, hogy a hajóút idejére játssza el a barátnője szerepét. A kamu kapcsolattal csak-csak megbirkóznak, na de a valódi érzelmekkel…



Borító: 1
Sorozat: -
Eredeti cím: Decked with Holly
Kedvenc karakter: -
Oldalszám: 304
Kiadó: Móra
Kiadás: 2013,2014



Pár hete sincs, hogy az első LOL könyvem olvastam, és azt kaptam tőle, amit vártam. Pár órányi kikapcsolódást és szórakozást.

Mivel az írónő a Könyvhétre ellátogat hozzánk, úgy gondoltam illő lenne beszereznem egy könyvét és dedikáltatnom. Igen, ez lett volna az első dedikált könyvem.
Nos.. Nem lesz dedikálva. Az biztos. És az is, hogy rövid úton megszabadulok tőle.
Ritka, amikor félbehagyok egy könyvet. Nem szeretek félbehagyni semmit. De se időm, se energiám olyasmire pocsékolni az időm, ami tudom, hogy nem tetszik.

A LOL könyvek egyértelműen arra specializálódtak, hogy nem kell rajtuk sokat agyalni. Könnyed, humoros, tinis.
Ez a könyv viszont... Kliséhalmaz a köbön.

Holly és drága családja egy hajóútra indulnak ami nem zökkenőmentes. Holly tengeribeteg, az unokatestvérei és azoknak a szülei kész hárpiák. Van elég baja a lánynak. Erre valami őrült ötlet alapján benyit egy olyan kabinba, és ott kapja el a tengeribetegség tünetei, ahol Dom a híres ReadySet dobosa tölti inkognitóban a vakációját.
Mit ne mondjak, már a fülszöveg is klisés. Nem is vártam tőle sokat. Viszont még így is csalódást okozott.

Ami már az első pár fejezetben csalódást okozott - és valahogy az egész könyvre rányomta a hangulatát - hogy Holly nem ismerte fel Dom-ot.
Most komolyan. Az egyik kedvenc zenekara tagját nem ismeri fel Holly? Mennyi ennek az esélye?
Nálam itt vágta el magát a sztori. Utána pedig csak klisé, klisé hátán.

A rokonok sablonosak, Holly-tól sem dobtam el az agyam. Dom pedig inkább tűnt valami tini kölöknek, mint egy rocksztárnak. Minden második mondata ez: Hiszen ilyen egy rocksztár élete. Én egy rocksztár vagyok...
Mintha csak saját magát győzködné, hogy valóban, ő egy rocksztár. Ami nekem nyilvánvaló, hogy nem. Nekem egy rocksztár nem itt kezdődik.

A kötelező, játsszuk el hogy egy pár vagyunk szálon pedig már meg sem lepődtem.
Holly jelleme hagy kivetnivalót maga után. ő is, és Dom is csak haszonból játsszák el, hogy egy pár. Dom a zenekara jó híre miatt begy bele, Holly pedig... Hogy híres legyen az iskolájában. Olyan mint egy hisztis királylány. Komolyan.

Én a 217. oldalnál hagytam abba, amikor a páros kezd ráeszmélni, hogy vonzódnak egymáshoz.

Tulajdonképpen nincs túl sok baj a sztorival. Marni stílusa nem rossz, és volt pár poén, amin hangosan felnevettem. De ennyi. Klisé az egész könyv, és ahogy belelapoztam a könyvbe, tudom hogy mik fognak még történni, és mi lesz a vége.

A legnagyobb baj, hogy egyáltalán nem fogott meg a könyv. Se az alapsztori, se a szereplők, se semmi. Inkább untam és bosszankodtam, mert nem volt benne semmi eredeti ötlet. És mint említettem: Klisés és egysíkú.
 A borítóról pedig már nem is mondok semmit. Giccses és bugyuta.

Azt hiszem, a közeljövőben nem igazán fogok még egy LOL könyvet a kezembe venni.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...