2015. 04. 05.

Kelly Oram - Szívzűrterápia strébereknek

Fülszöveg:

Avery gyakorlatilag születése óta szerelmes a legjobb barátjába. Aidennek ugyan fogalma sincs erről, a lány mégis vígan tervezgeti közös jövőjüket. Egész addig, amíg a srác közli, hogy barátnője van… Mit lép erre a stréber Avery? Hát igazi kocka módjára a tudományba menekül: egy sor társadalmi kísérlettel akarja ­bebizonyítani, hogy az összetört szív csak akkor gyógyul be, ha az ember előbb túljut a gyász hét fázisán. Csakhogy a kivitelezéshez szüksége van egy független külső megfigyelőre — itt lép a képbe Aiden bátyja. A csöppet sem stréber Grayson olyan dolgokra veszi rá a gátlásos lányt, amiket korábban álmában sem mert volna megtenni. A suli alfahímje és a legnagyobb stréber egyre több időt tölt együtt — persze kizárólag a tudomány érdekében! —, és közben egy egészen új kísérlet veszi kezdetét…



Borító: 2,5
Sorozat: -
Kedvenc karakter: Grayson
Oldalszám: 232
Kiadó: Móra
Kiadás: 2014


 
Régóta kinéztem magamnak a könyvet. Hozzám némiképp később ért el a LOL-láz, de azóta folyamatosan szembejön velem a sorozat valamelyik kötete, és végül már "muszáj" voltam elolvasni egy LOL-t. Nos, nem csalódtam. Azt kaptam amit vártam.

Egy egyszerű, szórakoztató tini regényt, amitől nem kell többet várni, mint amit nyújtani tud.

Mostanában nincs szinte semmi időm olvasni, ezt a könyvet mégis három óra alatt befaltam.
Avery egész életét Aidan határozta meg. Még meg sem születtek,  de már azóta együtt töltötték minden idejüket. És ez 17 évig ugyan így maradt. Mindent közösen csináltak. Ám Aidan szabadságra vágyik, és elindul az Avery Shaw-kísérlet. Hogy ez mit is jelent?
Avery a kocka eltökélte, hogy túlteszi magát Aidan-en és az árulásán. Hiszen a lány évek óta szerelmes a fiúba, és kész sokként éri, hogy a fiú szabadságra vágyik, hova tovább, már barátnője is van.
Ezért Avery eltökéli, hogy kigyógyul Aidan-ből, méghozzá a gyász hét fázisának köszönhetően.
Ebben hű társa lesz Grayson, Aidan Adonisz bátyja.

Az olvasó el sem kezdi olvasnia könyvet, de már tudja, hogy milyen fordulatokra és végkifejletre számítson. De hiába a tudat, attól még nagyon jól szórakozik a könyvet olvasva.
Avery és Grayson nagyon jó párost alkottak. Szerettem őket együtt. Főleg Grayson-t, aki nekem már kicsit túl tökéletes. Minden meg van benne, ami álompasivá teszi. És egy kicsit ez is a bajom vele. Túl tökéletes. Bár a könyv végi kiborulása tetszett.

Avery-vel túl sok bajom nem volt. Egy humoros kocka lány, aki mindent logikusa átgondol és megtervez. Aidan nélkül szinte életképtelen, de Grayson kirángatja ebből az állapotból, és pár hónap alatt Avery megtanul élni.
Viszont vele egy kicsit több bajom volt, mint szerettem volna. Eleinte megértő voltam a folytonos siránkozásával kapcsolatban. Viszont egy idő után kezdett unalmas lenni, hogy folyton csak szenved, és állandóan a pánikbetegségével jön. Látszik hogy az írónő nem szenvedett soha ilyen betegségben, mert nagyon hiteltelenül írt erről a betegségről.

Ennek ellenére a könyv lekötött és imádtam olvasni. Grayson pár pillanat alatt levett a lábamról, és a mellékszereplők sem voltak sablonosak. Az iskola nagyágyúi nem voltak tipikus karakterek. Az elvárt helyett inkább kedvesek és barátságosak voltak. A tudományos klub tagjai is nagyon szórakoztatóak voltak, főleg Libby. Követelek neki egy könyvet, mert iszonyatosan nagy karakter.

Aidan-nel kapcsolatban... Én biztos hogy nem lettem volna ilyen megbocsátó, mint Avery. Hagytam volna főni a saját levében, de a kísérlethez ez is hozzátartozott..

A végkifejlet kiszámítható, ennek ellenére nagyon aranyosra sikeredett.
Az egész könyv ilyen. Tudod hogy mit kapsz, de mégis falod a könyvet, és élvezed olvasni.
Csak ajánlani tudom!
A borító viszont valami rettenet. Főleg a páros rajta. A háttér illik a könyvhöz, bár az is elég gyerekes. De az a páros...! Borzalmasak!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...