2015. 05. 30.

Rachel Vincent: Prey – Préda

Fülszöveg:

A MACSKA-EGÉR JÁTÉK DURVÁBB,MINT AZ GONDOLDÁD...

A falkám össztűz alatt áll, apám hatalma inog, a szerelmemet száműzték. Vagyis már hónapok óta nem láttam Marc szépséges arcát. Azonfelül, egy kismamával és egy mindentudó tizenévessel a nyakamon, nem is nagyon álmodozhatok róla, hogy hamarosan újra látom. És a rég várt találkozást is tönkreteszi, amikor vad kóborok ütnek rajtunk. Most a csoportunkat fenyegetik, Marc eltűnt, és igazán minden eszemre és ügyességemre szükségem lesz, hogy megakadályozzam a családom végleges szétszakítását.



Borító: 4,5
Sorozat: Shifters # 4
Eredeti cím: Prey
Kedvenc karakter: Faythe
Oldalszám: 403
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás: 2013.09.18.




Tavaly ilyentájt olvastam a sorozat harmadik részét, és akkor említettem is, hogy az a sorozat eddigi legjobb része. Nos, ez még jobb lett. Akkor miért is adok kevesebb csillagot, mint az előzőre?
Nem tudom. Mivel kevés időm van olvasni, kénytelen voltam pár oldalakkal beérni egyszerre. Nem tett jót nekem, mert éreztem, hogy végre - hosszú idő után - nyugodt szívvel adhatok 5 csillagot egy könyvre. De nem tudok annyit adni. Lehetnék elnéző is, de tudom, hogy Ms. Vincent a következő résszel még nagyobbat fog alkotni.

A történet felveszi az előző rész fonalát. Mark hónapok óta távol van, hála egy politikai játszmának. Faythe éppen hozzá igyekszik, és sikerül is végre találkozniuk, amikor megtámadják őket, és a későbbiekben el is rabolják Marc-ot. Ha ez nem lenne elég, Manx éppen a tárgyalására igyekszik, és Kaci az önsanyargatásának hála haldoklik...

Megszoktam ennél a sorozatnál hogy pörög, és nincs megállás. Itt sem volt ez másképp. Faythe-nek szinte ideje sincs pihenni, hiszen az egyik csapás követi a másikat. Nem elég, hogy Marc-ot elrabolják. Ahogy kutatnak utána, egyre több és baljóslatúbb dolgok derülnek ki.

Amiért nem tudtam a maximális pontot adni a könyvnek, hogy sokszor azt sem tudtam, hogy ki-kicsoda. Természetesen a főbb szereplőkre ez nem igaz, de el kellett gondolkodnom, hogy Vic vagy Dan kicsoda. Ez már elvből nem jó.

Viszont Dan-t sikerült nagyon megkedvelnek. Arculcsapásként is ért, hogy miket is csinált a kötet végén.

A falka és az egész macska társadalom éppen háborúra készül. Faythe apja, aki eddig mindig józan és logikus volt, most - érthető módon - szinte eszét vesztette és nem tud reálisan gondolkodni. Szerencsére ott van Faythe, hogy ezt orvosolja.

Faythe is hatalmas utat tett meg az első rész óta. Eddig is tökös és belevaló volt, de mostanra levetkőzte a kellemetlen dolgait. Kezd igazi vezető - alfa - lenni. És már készen is áll rá. Igaz, követ el hibákat, de ez ezzel együtt jár.

Őszintén szólva, soha nem voltam egy Marc rajongó. Tetszett is, hogy most kevés szerephez jut. Viszont Jace nagyon meglepett. Eddig -számomra - egy kellemetlen harmadik volt, most viszont..! Annyira szeretném, ha Faythe mellette döntene, de tudom, hogy nem fog.
Ami meglepett, az Owen és Manx kialakuló kapcsolata. Remélem az írónő ha már elkezdtem be is fejezi.

A kötet bővelkedik mindenben, ami egy jó történethez kell. Izgalom, akció, érzelem, fájdalom, veszteség.
Nagyon, nagyon sajnáltam, ami Ethan-nel történt. Igaz, nem igazán tudtam hová tenni, de hamar sikerült megkedvelnem.
Na és a végkifejlet? Imádtam!
Akciódús és ismét egy hősnő, akinek nincs szüksége arra hogy mások megmentsék. Megmenti ő saját magát.
A függővégről pedig annyit, hogy no comment. Az első gondolatom egy cifra káromkodás volt. Mi lesz itt még?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...