2014. 10. 12.

Sherrilyn Kenyon - The Dark Hunters Vol.03

Fülszöveg:
In the war against vampires, mankind has only one hope: The Dark-Hunters. Ancient warriors who died of brutal betrayal, the Dark-Hunters have sworn themselves into the service of the goddess Artemis to protect us.

It's a pact with pretty good perks. Immortality, power, psychic abilities, wealth and a cool wardrobe. But it comes with a few drawbacks: fatal sun poisoning and a new, irreparable dental problem. But aside from the fangs and nocturnal lifestyle, it's not so bad.

Talon, an ancient Celtic warrior, has been cursed by the god Camulus for killing his son. Camulus cursed Talon, decreeing death for everyone he loved. Now a Dark-Hunter in modern-day New Orleans, Talon meets Sunshine, who is key to ending his curse once and for all. Not to mention helping him to save New Orleans from an ancient god bent on total destruction…



Borító: 5
Sorozat: The Dark Hunters # 3
Kedvenc karakter: Acheron, Zarek, Talon, Sunshine,
Oldalszám: 208
Kiadó: St. Martin's
Kiadás: 2010


Ismeretes, hogy nagy Kenyon fanatikus vagyok. Még azt is elérte nálam, hogy eredeti nyelven olvassam el az egyik kötetét, pedig nem vagyok egy nagy angolos. Szóval ez a nő jó pár dologra rá bír venni.
Az is köztudott, hogy imádom a mangákat. Szinte falom őket. És itt van Kenyon, aki az egyik nagy kedvenc sorozatomat manga formában is megjelentette. Nem kérdés, hogy kötelező volt beszereznem.
Igaz persze, hogy egyből a harmadik résszel kezdtem, de na. Már említettem, hogy Talon-nal milyen a viszonyom, szóval egyáltalán nem bánom, hogy ezzel indítok.
Hosszú ideje a kívánságlistámon volt ez a kötet, és amikor végre megérkezett, nem győztem vigyorogni.
Akik ismerik Talon (Végzetes ölelés) kötetét, azoknak persze nem fog újat mutatni. De nem is azért olvassuk.
A manga Talon kötetének első felét mutatja be, és be kell vallanom, hogy nagyon is jól.
Olvasás közben szinte viszketett az ujjam, hogy előkapjam a Végzetes ölelést, és együtt olvasgassam a két kötetet.

A rajzokkal többé kevésbé meg vagyok elégedve. Van akikkel nem, de lássuk a cselekményt, hátha kell egy kis emlékeztető.
Talon egy kelta harcos, aki 1500 éve Dark Hunter. Egyedül él a mocsárban a két aligátorával. Még emberi életében Camulus isten megátkozta, és Talon arra kárhoztatott, hogy bárki, aki a szívének kedves az hamar távozik az élők sorából.
Talon maga a nyugalom, hiszen az ereje is ebből fakad. Ha elveszti az érzelmei felett az irányítást, akkor neki vége.
Eleinte ódzkodtam attól, ahogyan Talon-t ábrázolták. Én nem így képzeltem. Viszont ahogy haladtam a könyvvel, úgy szoktam hozzá. Claudia Campos-nak (a rajzoló) sikerült nagyon jól visszaadnia Talon jellemét és viselkedését.
Sunshine-t már a Végzetes ölelés első oldalain a szívembe zártam, és azóta is kitartok mellette. Az ő karakter ábrázolása is eléggé furcsa, de mint Talon-nál, nála is hamar sikerült megszoknom a dolgokat.
Ha valaki nem emlékezne, akkor azoknak egy kis emlékeztető. Sunshine Talon feleségének, Nynia-nak a reinkarnációja. Sunshine eléggé bohókás és egészséges étel mániás. Ennek ellenére nagyon jó humorú, és cseppet sem úgy reagál, ahogy azt várnánk. Főleg ezért is kedvelem nagyon.
A mangába a főbb cselekmények szerepelnek, amik okoznak pár humoros pillanatot.

Több szereplő is felbukkan. Kezdjük Acheron-nal. Nos, megértem hogy Artemis miért is van úgy oda érte. Imádtam, ahogy ábrázolták. És ez enyhe kifejezés. Csak úgy, mint Zarek esetében is. Komolyan, imádom őket!
Persze Valerius és Nick sem hiányozhat a történetből. Náluk is elég jó munkát végeztek.
Akikkel nem vagyok megelégedve, az Julian és Selena. Julian az Álomszerető főszereplője, akit  Iulianosz néven ismerünk. Annyira nem találták el, hogy az valami hihetetlen. Én valami nagyon jóképű férfire számítottam, ehelyett... Selena-t sem sikerült eltalálni. Nem tudom miért, de nálam nagyon mellélőttek, már ami a rajzolást illeti.
A történetből nem hiányozhat Styxx-t sem, és persze - sajnos - Artemis. Minden elkötelezett Kenyon rajongó már elvből is utálja Artemis-t, szóval sok hozzáfűznivalóm nincs is. Utáljuk és kész.
Amit még kiemelnék, az a testiség hiánya. Talon kötetében rengeteg szex jelenet volt, itt viszont sztornózták ezeket a jelenetek. Kiknek örömére, kiknek bánatára.

A kötet nagyon jó, én imádtam. A rengetek humoros jelenetnek hála a fél kötetet végig vigyorogtam. Bár ez annak is betudható, hogy imádom a karaktereket, és öröm volt róluk újra olvasni.
A kötet elég mozgalmas, egy percig sem unatkoztam. Alig várom, hogy a következő kötete is beszerezzem, és imádkozom, hogy Kenyon folytassa ennek a sorozatnak a manga kiadását. Látni akarom Zarek történet!
Kenyon rajongóknak kötelező elolvasni, és olvadozni!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...