2013. 06. 30.

Cora Carmack - Szakítópróba (R)

Fülszöveg:
Szüzesség.
Bliss Edwards hamarosan végez a főiskolán, de még nem veszítette el. Mivel megelégelte, hogy már csak ő szűz a barátai közül, elhatározza, hogy a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb módon fogja orvosolni a problémát: egy egyéjszakás kalanddal. A dolog azonban nem úgy sül el, ahogy tervezte. Pánikba esik, és faképnél hagy egy elképesztően helyes srácot meztelenül az ágyában, ráadásul olyan indokkal, amit senki sem venne be.
És ha ez még nem lenne elég kínos, amikor megérkezik az utolsó félévének első órájára, döbbenten ismeri fel az új tanárát. Őt hagyta ott nyolc órával korábban meztelenül az ágyban…



Már amikor először megláttam a borítót, tudtam, hogy nekem ez a könyv kell. Mivel mostanában jöttem rá, hogy nekem találták ki a New Adult műfajt, még jobban akartam a könyvet.
Amikor a kezembe vettem, kicsit meglepődtem, hogy milyen kis vékonyka. De hamar túltettem magam ezen, és röpke pár - 4 - óra alatt el is olvastam a könyvet.
Már az első oldal elolvasása után vigyorogtam, és ha jól emlékszem, ez a kötet végéig kitartott. Volt, hogy Bliss olyan cikis helyzetbe került, hogy a fejemet fogtam azzal a felkiáltással, hogy " TE ATYA ÉG!" Erre, a következő mondat micsoda? Naná, hogy ugyan ez. Ezen is jót mosolyogtam.
A történet... Imádom az ilyen "tiltott" kapcsolatokkal foglalkozó könyveket. Nagyon ritkák, de mégis... Jó az ilyenekről is olvasni.
Igazából nekem ez egy mese volt, amolyan Nora Roberts-es mese. Mert főiskola ide, New Adult oda, én inkább ezt egy felnőtt, normál romantikus könyvnek éreztem, mint New Adult-nak. Lehet, ez annak is köszönhető, hogy szinte csak a színdarab miatt "látogattunk" el a főiskolára.
Többet is ki lehetett volna hozni belőle, de nekem jelenleg erre volt szükségem. Kikapcsolt, szórakoztatott és megnevettetett.
Bliss kifejezetten szimpatikus volt, bár az nem nagyon, hogy milyen módon akarta elveszíteni a szüzességét. Nem akarok részletesen belemenni, de én úgy gondolom, hogy egy lány/nő életében fontos az első alkalom, és ne már egy totál ismeretlen pasassal történjen meg.
Bliss-ről még annyit, hogy vannak olyan hősnők, akik annyira szerencsétlenek, hogy a falat kaparod tőlük, és vannak azok, akik aranyosan szerencsétlenek. Bliss az utóbbi. Szegény lánnyal olyan sok szerencsétlenség történik, hogy már csak ezért is szimpatizáltam vele. A könyv folyamán változáson esik át, és végül, a csetlő botló lányka helyett kapunk egy magabiztos színésznőt.
Garrick...Hm...Szimpatikus volt, tetszett a magabiztossága, és az is, hogy hiába, Bliss a tanítványa, látszott hogy Bliss még ezek után is foglalkoztatja, és érdeklődik iránta.
Nagyon tetszett, hogy az írónő jó pár klisét kihagyott - értem ezalatt a dühödt exet - de helyette ott az a tipikus "legjobb barát beleszeret a hősnőbe" effektus. Ez még elviselhető volt, mert Cade felfogta, megértette, hogy közte, és Bliss között nem lesz semmi.
Az epilógusról... Tetszett,hogy Garrick szemszögéből olvashattam azt a pár oldalt, de az írónőnek nem sikerült kiviteleznie Garrick "hangját" és gondolatait. Úgy éreztem, mintha még mindig Bliss fejében lennék, és ő mesélne Garrick helyett.
Lényegében: Faltam a könyvet.Nagyon tetszik az írónő stílusa, a könyv még inkább. Remélem, a folytatást hamarosan olvashatjuk!


A könyvet köszönöm a Content 2 Connect-nek!



Értékelés: 5
Borító: 4
Sorozat: Szakítópróba # 1
Kedvenc karakter: -
Oldalszám: 220
Kiadó: Content 2 Connect
Kiadás dátuma: 2013

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...