2013. 10. 18.

Szerzemények # 2

Azt hiszem, egy új rovatom született. Eddig is szerettem megmutatni nektek, hogy mit sikerült egy hónap alatt összevadásznom, de a mostani szerzeményeimet imádtam fotózni.
Külön kis könyvben vezetem a vásárlásaimat. Szinte már betegesen. Mit-mikor-hol-mennyiért-mikor. És amikor ezt a listát nézegetem, mindig elkap valami vidámság, hogy milyen jó áron tudtam egyes köteteket beszerezni. Az e havi szerzeményeim:

  • Laurell K. Hamilton: Anita Blake - 1 - Bűnös vágyak
  • Laurell K. Hamilton: Anita Blake - 2 - Nevető holttest
  • Nora Roberts: Álom trilógia - 1 - Merész álom
  • Elizabeth Richards: Fekete város krónikái - 1 - A sötétség városa
  • Rebecca Donovan: Csak lélegezz - 1 - Elakadó lélegzet
  • Jamie McGuire: Gyönyörű - 2 - Veszedelmes sorscsapás


Ebben a hónapban reményeim szerint nem vásárolok többet, bár több Anita Blake kötetet kinéztem magamnak.
Mivel hónapok óta újra akarom olvasni az Anita Blake sorozatot, ujjongtam, amikor az egyik antikváriumban sikerült rátalálnom az első két részre. Mindegyik részt ( Fogat fogért-ig)  e-book-ban olvastam, de idejét láttam, hogy végre papír formátumban is beszerezzem a könyveket. Alkudtam egy keveset a Bűnös vágyak árából, mert azért nem kifogástalan, de így is jó vétel volt. Reményeim szerint, mire megjelenik a következő része, addigra a polcomon tudhatom az összes eddigi részét.

A két Hamilton kötet mellé - amit azóta sikerült is elolvasnom - végre sikerült beszerezni az egyik kedvenc Nora Roberts sorozatom nyitó darabját. Tudjátok mennyit kellett várnom, és vadásznom, mire sikerült - számomra - realis áron beszerezni? Mindegy, most örül a fejem, de rendesen.

Elizabeth Richards kötetét már akkor kinéztem magamnak, amikor a Maxim Kiadó játékot hirdetett a megjelenéseikből. Amint rátaláltam, egyből beleszerettem a borítóba. A fülszöveg is érdekelt, szóval nagyon várós volt. De pár hét után, amikor már megvolt a magyar fülszöveg, és borító - hála az Úrnak, megmaradt az eredeti - elbizonytalanodtam. Nem vagyok oda se a posztapokaliptikus, se a disztópiás könyvekért. Oké, ez nem diszópia, de na. Értitek. Áttettem a várólistámra, hogy majd valamikor elolvasom. Pár napra rá, jön a döbbenet, hogy sikerült megnyernem a könyvet a Blogturné játékán. Ez még semmi, a másik játékon sikerült a hozzávaló könyvjelzőt is megnyernem, bár az még nem érkezett meg. Mondanom sem kell, ujjongtam. Végre egy könyv, amit sikerült megnyernem. Nagy volt a döbbenet, hogy sikerült nyernem, mert nem igazán szoktam nyerni, hiába is játszom. Nagyon örülök a könyvnek, élőben még szebb, mint a képeken.





Rebecca Donovan és Jamie McGuire kötete pedig születésnapi ajándék volt a családtól, bár belepótoltam egy keveset. Mondjuk inkább azt, hogy 1,5 könyvet kaptam, és 0,5-öt én vettem, bár ez baromi hülyén hangzik.
A Maxim Kiadó jelenleg a kedvenc kiadóim közé lépett elő. Nem csak a remek könyveik miatt, hanem mert jó akcióik vannak, és megtartják az eredeti borítókat is. Amikor szeptemberben meghirdették az előrendelési akciót ( ami október 31-ig érvényes!) azt tudtam, hogy Jamie McGuire kötetét kötelező megrendelnem, hiszem imádtam a Gyönyörű sorscsapást, és Travis-t is.


Már csak azon kellett gondolkodnom, hogy mi legyen a második könyv, amit megrendelek. És végül Donovan mellett döntöttem, és tudom, hogy nem fogok csalódni. (Megelőlegezem ezt neki.)
És ha még nem lenne elég, a Maxim Kiadó ajándék Angyalsors noteszt is adott, amibe tuti, hogy egy árva betűt sem írok, mert vétek lenne összefirkálni. Imádom azt a kis noteszt, és kedvet kaptam, hogy elolvassam a könyvet is.
Emellett a Kiadó mind a három könyv mellé adott egy kis könyvjelzőszerűséget, amin a megjelent, és a megjelenő kötetek láthatóak, csak hogy még jobban tudatosuljon bennünk, hogy imádjuk a kiadót.
Ezek lennének az e havi szerzeményeim.
És most megyek, és elmerülök Travis gondolataiban... Amúgy mondtam már, milyen jól néz ki együtt a két McGuire kötet? Imádom!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...