2013. 11. 28.

Szerzeményeim # 3


Múlt hónapban írtam, hogy minden hónapban lesz ilyen bejegyzés. Jó pár könyvre tettem szert novemberben. Íme a könyvek, beszerzési sorrendben:

  • Susan Elizabeth Phillips: Angyali csók
  • Cora Carmack: Losing It – 2 - Színjáték
  • Anne Rice: Vámpírkrónikák – 3 – A kárhozottak királynője
  • Charles Dickens: A Picwick klub
  • Henry James: Diasy Miller/London ostroma
  • Hegedűs Géza: A szent doktorok tudománya
  • Anne Rice: Új vámpírtörténetek – 1 – Pandora, a vámpír
  • Laurell K. Hamilton: Anita Blake – 3 – A kárhozottak cirkusza
  • Laurell K. Hamilton: Anita Blake – 4 – Telihold kávézó
  • Laurell K. Hamilton: Anita Blake – 5 – Véres csontok
  • John Grisham: Ha ölni kell

A hónapot SEP könyvével indítottam. Teljesen véletlenül találtam rá, amikor az egyik utcai árus mellett elsétáltam. Mondanom sem kell, azonnal rávetettem magam a könyvre.
Ez volt a legelső SEP könyv, amit olvastam, és imádtam. Újraolvasva még jobban elvarázsolt. És végre, kezdem összegyűjteni  SEP köteteit.
A Színjáték recenziós példány. Totálisan meglepődtem, amikor édesapám szólt, hogy valami könyv van a postaládában. Nem vártam semmilyen könyvet – nem is szoktam senkitől kapni, max a Kiadóktól, de az is ritka – szóval el sem tudtam képzelni, hogy mi lehet a postaládában.
Majd amikor megláttam a feladót, a szokásos „Nahát!” felkiáltás mellett örültem rendesen, hiszen a Szakítópróbát imádtam.
Már el is olvastam a könyvet, és jelentem, nagyon jó!




Két-három hónapja nem nagyon érdekel más könyv Anne Rice és Hamilton kötetein kívül. Szerettem volna beszerezni a Vámpírkrónikák köteteit. Főleg azokat, amiket már olvastam. Két éve olvastam utoljára Rice könyvet, és azóta nem igazán gondoltam rá. Egészen mostanáig. Szóval a lényeg a lényeg, hogy anno imádtam a Kárhozottak királynőjét, és a borítójáért egyszerűen meg voltam/vagyok veszve. Természetes volt, hogy kell nekem, méghozzá az új kiadás, de az iszonyat drága.
Emlékeztem rá, hogy az antikvárium.hu oldalon lufi pukkasztós játék van, és volt is olvasatlan Kárhozottak királynője is. Nagy nehezen sikerült összeszednem 35% kedvezményt, így nagyon jó áron jutottam hozzá.
Emellé jött ajándékba a Charles Dickens, Henry James, Hegedűs Géza könyvek. Nem az én világom ezek a könyvek, szóval megpróbálok túladni rajtuk.
De a lényeg, hogy élőben sokkal szebb a Kárhozottak királynője, mint gondoltam. És baromi nagy.
Még a hónap elején keresgéltem további Anne Rice köteteket, és teljesen meglepődtem, hogy az Alexandrában 62%-ra le van akciózva. El is mentettem, hogy majd valamikor megveszem. De a hónap közepe tájékán láttam, hogy már csak egy példány elérhető, szóval nem haboztam. Megrendeltem. Örültem a fejemnek, hogy milyen jól jártam, és hogy az új kiadást ilyen olcsón megveszem. Erre jött az email, hogy kicsit sérült a könyv. Az első gondolatom az volt, hogy ilyen az én szerencsém. De amikor elmentem a könyvért, szinte semmilyen sérülés nem volt rajta, csak a sarkai kicsit megtörtek. De még így is kellett. Szóval. Van két Anne Rice kötetem, két új kiadás, nagyon jó áron. Ki ne örülne? 




Csakúgy, mint Rice-nál, az Anita Blake mániám is fellángolt. Úgy döntöttem, újraolvasom a sorozatot, és beszerzem az összes kötetet, mivel régen ebook-ban olvastam a 15. részig. Azóta egy Anita Blake kötete sem olvastam. Szóval két éve egy Hamilton könyvet sem olvastam, de most valahogy ezek érdekelnek. Szeretném kettesével vagy hármasával beszerezni őket, úgy legalább nem kell várnom a folytatásra.
Ezt a három Hamilton kötetet nagyon jó áron sikerült beszereznem, igaz, elég volt megszervezni a találkozót, mivel egy molytagtól szereztem a köteteket. De még így is megérte. És a borítói! Mindig is imádtam!



Ezeket a könyveket akartam beszerezni ebben hónapban, és hál’ Isten, sikerült is. De hajnalban jött a meglepetés, amikor édesapám hazaért. Már félig aludtam, amikor megláttam a kezébe John Grisham: Ha ölni kell c. kötetét. Egyből kiugrottam az ágyból. Kérdeztem, hogy honnan van, erre azt felelte: Találtam a buszon.
Én meg vigyorogtam mint a vadalma, mert volt már rá példa, hogy ugyan így hozott haza nekem könyvet.
Ebben a hónapban 6 könyvet sikerült megvennem, amiknek nagyon örülök. Az Anne Rice kötetek a polcom ékességei, hiába csak fektetve tudtam rátenni a polcra, mivel annyira nagyok, hogy állítva nem fértek el. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...