2013. 12. 23.

Szerzeményeim # 4

Ismét eltelt egy hónap, és érkezik a szokásos "beismerő" bejegyzésem.
December...Mindenkinek a Karácsony jut róla az eszébe. Azt hittem, hogy milyen rossz lesz nekem, mivel annyi akció lesz, hogy azt sem fogom tudni, hogy mit vegyek. Nos, ez nem jött be, mivel nekem az idei év karácsonyi akciója finoman szólva is gyengére sikeredett. Tavaly jók voltak, de idén...Bíztam az Ulpius-ban (én hülye), hogy majd egy jó akcióban lecsaphatok Kenyon és Cole köteteire. Nem jött be. Bíztam a Könyvmolyképzőben, hogy egy raklap könyv közül kell majd választanom, olyan jó akció lesz. Ez sem jött be igazán. Na de lássuk, hogy mit sikerült ebben a hónapban összevadásznom.


 


A hónapot Catherine Anderson könyvével kezdtem. Ismételten a CBA-ban bukkantam rá. Még augusztusban sikerült ugyan ott beszereznem a  Kendrick/Coulter/Harrigan 9. részét, a Csillogást. Bajban is voltam, mert az a sorozat 9. része, én pedig évekkel ezelőtt a 4. kötettel indítottam, és nem is emlékszem a szereplőkre. Nos legalább a 8. részt bezsebeltem, így egymás után tudom majd olvasni a könyveket.
 
Az Anita Blake kötetek kötelező darabok minden hónapban. Piros pont nekem, hogy kettesével vagy hármasával szerzem be őket, így nem kell sokat várnom a folytatásra. Ezeket a köteteket is az egyik molytagtól zsákmányoltam nagyon jó áron, és azóta már el is olvastam őket.

 
Higasino Keigo kötetét már egy ideje kinéztem magamnak ahányszor a Libri akciózott. De mindig akadt más könyv helyette, így mindig csak tologattam a könyv megvásárlását. Most viszont karácsonyi ajándékként megkaptam a nővéremtől. A fülszöveget olvasva nekem hirtelen a Death Note jutott róla eszembe. Kíváncsi vagyok rá.

A svéd szerzőpáros könyvét már tavaly kinéztem magamnak, de ezt is csak halogattam. A Kiadó pár havonta megörvendezteti a könyvmolyokat a 15 percenként változó akciójukkal, de sajnos én soha nem tudtam kihasználni, mivel elég messze vannak az átvevőhelyek. De most!
Sikerült kifognom egy 50%-os akciót, így enyém lehet ez a szépséges könyv. Persze a dologhoz hozzátartozik, hogy egy fél napom arra ment el, hogy 15 percenként néztem a kiadó honlapját. A másik örömöm, hogy ezt a könyvet édesapám vette nekem karácsonyra, szóval igencsak becsben tartom.És kaptam a könyv mellé Vérbe öltözött Anna könyvjelzőt is. Mivel az a könyv is várólistás nálam, így örülök az ajándéknak. És a madarak azt csiripelték, hogy tavasszal lesz újranyomás a Vérbe öltözött Annából, így majd a kiadótól közvetlenül is meg lehet majd vásárolni. ;-) (Főleg egy ilyen jó kis 15 perces akcióban...)


 
 
Ha már a Karácsonynál tartok. Tavaly ugyancsak a Könyvmolyképzőnél rendeltem meg a karácsonyi ajándékomat, amit a szüleimtől kaptam. Általános dolog nálunk, hogy születésnap vagy egyéb ünnepkor én rendelem meg magamnak a kívánt könyveket, ők pedig finanszírozzák. Így elkerülhetőek a fiaskók. Szóval. Idén kiderült, hogy nem kapok könyvet Karácsonyra, szóval úgy döntöttem, akkor saját magam lepem meg.(Azóta persze kiderült, hogy csak kapok könyveket) Így sikerült beszereznem Jus Accardo: Érintés, valamint  Jennifer L. Armentrout - Obszidián című kötetét.
Az Érintést így is, úgy is megszereztem volna. Az Obszidiánnal már bajosabb volt a helyzet, mivel még most sem vagyok benne elég biztos, hogy tetszeni fog. A borítója tetszik, szóval kíváncsi vagyok. De ez csak jövőre derül ki, mivel szerepel a várólistámon, és idén én is beneveztem a "Csökkents a várólistád 2014"-re.

 
És utolsóként szerepel a kis listámon Roger Martin du Gard -  A Thibault család c. kötete. Ez ajándék volt a Könyvmolyképző Kiadótól. Nem ismerem az írót, se a könyvet. Nem érzek indíttatást az olvasására, de lehet hogy ez majd idővel változik.

Maximálisan elégedett vagyok az e havi szerzeményeimmel, és alig várom, hogy olvassam is őket.
Remélem, ti is hasonló jó könyvekkel gazdagodtatok ebben a hónapban!

Mivel ez az év utolsó bejegyzése, megragadom az alkalmat, hogy Békés és Boldog Karácsonyt kívánjak Nektek!
Találkozunk jövőre is!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...