2012. 10. 27.

J. R. Ward - Éjsötét szerető



Első értékelésemet ezzel a könyvvel kezdem, mivel neki, és az írónőnek köszönhetem, hogy nagy könyv, és pararomance imádó lettem.

Fülszöveg:
Az éjszaka sötétjében halálos küzdelem folyik a vámpírok és a vadászok között. A Fekete Tőr Testvériség hat vámpírharcosa felesküdött rá, hogy megvédi a vámpírokat a rájuk törő ellenségtől. Vezetőjük, a jóképű, emberfeletti erővel bíró Wrath maradt az egyetlen tisztavérű vámpír a Földön. Szülei gyilkosait keresi, hogy végre kiegyenlítse a számlát. Küldetése során találkozik a gyönyörű Beth-szel, aki mit sem tud származásáról: nem sejti, hogy félig vámpír. Wrath-nak be kell vezetnie a lányt a halottak világába, hiszen ez az öröksége, a sorsa… Egy új érzés, a testét gyötrő nyugtalanság miatt Beth képtelen ellenállni a veszélyesen vonzó férfinak, aki éjszakánként meglátogatja, ám történetei a Testvériségről és a vérről megijesztik. A férfi érintése lángra lobbantja Beth-t, ám ez egy fenyegető, mindkettőjüket felemésztő vágy…

Ajánlás:
 Neked ajánlom
Hódolattal és szeretettel.
Köszönöm, hogy eljöttél és rám találtál.
Köszönöm, hogy megmutattad az utat.
Ez volt a legjobb dolog, ami valaha történt velem.



Az előbb már említettem, hogy ez a könyv volt a könyvmolyságom kezdete. Interneten keresgéltem, és valahogy eljutottam eddig a könyvig, és az akkor meglévő kötetekig. Fogalmam sem volt akkor, hogy mi az az e-book, de egy kis utánjárás után, már a gépemen csücsült Ward hat könyve.
Azóta, sikerült könyv formájában is beszereznem valamennyi könyvét az írónőnek, és megszámolni sem tudom, hányszor olvastam már Wrath és Beth történetét.
Első olvasásra elbűvölt a könyv, és a cselekménye is. Ward stílusa egyből megfogott, és az vettem észre, hogy nem akarom, hogy véget érjen a könyv.
Egy sorozat bevezető kötete, és sokan azt mondják, hogy elég gyenge. Én viszont nem így gondolom! Wrath és Beth nagyon jól kidolgozott karakterek, és a világ, amit Ward megalkotott elismerésre méltó. Igaz, a sorozat összes könyvének ugyan az a koncepciója, de ez engem cseppet sem érdekel.
Beth nagyon kedvelhető karakter, én az első oldalaktól szimpatizáltam vele.
Beth Mindig is érezte, hogy valami hiányzik az életéből, és egyszer csak felbukkan egy két méter magas, talpig feketében öltözött, mogorva alak, aki azt követeli, menjen vele.
A könyv erotikus regény kategóriába sorolható, így a szex is elég nagy szerepet kap benne. De nem kell megijedni, Ward nagyon stílusosan, és ízlésesen ír erről.

Wrath-ról eleinte nem sok mindent lehet tudni, csak annyit, hogy majdnem vak. De a történet folyamán fény derül a múltja egy részére, és a származására is, amit megtagadott. Wrath egy mindig mogorva vámpír harcos, de én nagyon szeretem. Egy titkos szövetség vezetője, a Fekete Tőr Testvériségé.
A könyv folyamán megismerkedhetünk a Testvériség többi tagjával is. Igaz, csak felszínesen, de a saját könyveikben bizonyítanak.
Megismerkedhetünk a Testvériség ellenségeivel, az Alantas Társasággal, és néha nyomon követhetjük, hogy éppen miben sántikálnak.
A történet vége felé Beth-et elrabolják, de sikerül megmenteni. Bár ez majdnem Wrath életébe kerül. Egyik kedvenc jelenetem a könyvből, amikor a Testvériség tagjai bezsúfolódnak a kórház folyosójára Butch-al, Beth egy barátjával.


„ [ Beth ] Kilépett az előtérbe, és nem hitt a szemének. Butch a testvérekkel együtt, mint valami élő akadály, a földön elterülve feküdt. Mélyen aludtak, mivel legalább olyan kimerültek voltak, mint ő. Vishous és Butch egymás mellett ült a falnak dőlve. Közöttük a padlón két fegyver és egy kis tévé. Rhage hanyatt fekve horkolt, kezében tőrt tartott. Tohrment fejét a térdére hajtotta, Phury az oldalán feküdt, és egy dobócsillagot szorított a mellkasához, mintha az megnyugtatná.
De hol van Zsadist?
- Itt vagyok – szólalt meg a sebhelyes arcú vámpír halkan.


Beth származására is fény derül, amit mi már az első oldalaktól tudtunk, de Beth nem. Darius-t nagyon sajnáltam, hogy meghalt, mert szerettem volna jobban megismerni. De okoz ő még nekünk meglepetéseket…
A könyvből nem hiányzik a romantika, humor és az akció. Mindenkinek csak ajánlani tudom, ezt a könyvet, és a sorozat többi részét is!

Értékelés: 5
Borító: 5
Sorozat:  Fekete Tőr Testvériség # 1
Kedvenc karakter:  Az összes Testvér, és Beth
Oldalszám: 528
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2008

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...