2012. 10. 31.

Nevada Barr - Ördögkatlan (R)

Fülszöveg:
Anna Pigeon meztelenül, betört fejjel, kificamodott vállal ébred egy víznyelő üreg mélyén a Glen Canyon sivatagos fennsíkján. Kiszáradt nyelve feldagadt a szomjúságtól. Fogalma sincs, hogyan került oda, nem emlékszik, mikor veszítette el a ruháját és az eszméletét. Kétségbeesetten próbálja felidézni, mi történhetett vele, és közben igyekszik felfedezni szűk börtönét…


Betegség miatt lassabban haladtam vele, mint szerettem volna. Az írónő másik könyve (13 1/2) is nagyon tetszett, és nagyon szerettem volna ezt is elolvasni.
A könyv mérete meglepett, de nagyon tetszik. A borító és a cím is nagyon el van találva, aminek nagyon örültem.
Amikor Anna a katlanba raboskodott, többször becsuktam a könyvet, és a borítót bámulva úgy éreztem, én is Anna-val együtt raboskodom.
A könyv stílusa nagyon megfogott. De ez már a 13 1/2-nél is így volt. Barr nagyon életszerűen, és hihetően ír. Képes vagyok bármit elhinni neki. A katlanban lévő időt, és cselekményt olyan jól ábrázolta, hogy megborzongtam tőle.
Anna szimpatikus volt, de még ismerkednünk kell egymással. Viszont Jenny-t az első percekben megkedveltem. Remélem, a következő kötetekben is ilyen sokat fog szerepelni.

„ Szó nélkül, észrevétlenül összepakolta a holmiját, és eltávozott egy olyan helyre, ahol a nőknek nincs szükségük tamponra, fogamzásgátlóra, ajakírra vagy Xanaxra.
Ez nem lehetett más, mint a paradicsom.”

Az elkövető kilétével kapcsolatban megvolt a magam elképzelése. De Barr a könyv felénél elbizonytalanított, és már csak találgattam. Nem gondoltam volna, Bethy az elkövető, és igazság szerint nekem a könyv vége kicsit zavaros volt. Regis a csörgőkígyó és a kutya esetét is Bethy-re hárította. Ezzel végképp összezavart, és vissza kellett lapoznom, mert én nem erre emlékeztem. De végül is én emlékeztem jól.
Regis a könyv végén eltűnt, pedig ő sem egy ma született bárány, és nem is derült ki, hogy miért foglalkozott ennyit Anna-val. Ez egy kicsit csalódást okozott.
De engem Barr már a 13 1/2 -nél meggyőzött, ez a könyv is nagyon tetszett, és alig várom, hogy Anna Pigeon következő történetét olvashassam!


A könyvet köszönöm a Cor Leonis kiadónak!

Értékelés: 4
Borító: 4,5
Sorozat:  Anna Pigeon # 17. De mivel ez egy előzmény kötet, tekinthető a sorozat bevezetésének
Kedvenc karakter:  Jenny
Oldalszám: 480
Kiadó: Cor Leonis
Kiadás dátuma: 2012

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...