2012. 10. 28.

Sherrilyn Kenyon - Ördögi tánc



Fülszöveg: 
Zarek kétségkívül a legmagányosabb Sötét Vadász. Évszázadok óta Alaszkában él száműzetésben. Mielőtt vámpírrá változott, római rabszolgaként elképzelhetetlen kínokon kellett keresztülmennie. Minthogy veszélybe sodorta a testvériséget, most társai az életére törnek.
Astrid az igazság szűzi nimfája. Ő kapja feladatul, hogy ítélkezzen Zarek felett. A vizsgálat során számos eddig nem sejtett titok is a felszínre kerül, és a gyönyörű Astrid nemcsak a jobb sorsra érdemes embert, de a forróvérű szeretőt is megtalálja a Vadászban…


Újraolvasás.
Nagyon pozitívan álltam ehhez a könyvhöz, amikor először olvastam. Zareket már a Végzetes Ölelésben a szívembe zártam, és a könyv olvasása során ez az érzés csak erősödött. Minden sorozatban van egy Zarek-hez hasonló karakter, de Zarek-et nem lehet összehasonlítani velük. Egyedül él Alaszkában, elszigetelve a többi sötét vadásztól. Először azt hinné az ember, hogy Zarek-ben nincs semmi jó. Artemisz is hasonló véleményen van, ezért Asrid-ot küldi, hogy ítélkezzen felette. Asdrid, míg ítélkezik a bűnösök felett elveszíti a látását, hogy ne befolyásolja semmi. Érdekes volt így olvasni, Asdrid szemszögéből.
A könyv folyamán kiderül, hogy Zarek mégsem az, akinek mutatja magát, és az olvasó pillanatok alatt megkedveli. Én is így voltam vele. Imádtam olvasni, ahogy Astrid meg szelídíti. Tetszett Zarek múltjába való bepillantás, mert így mi is megérthetjük, hogy Zarek miért lett olyan, amilyen. Sokszor elszorult a torkom, amikor ezeket a visszatekintéseket olvastam.

Ash nem nagyon volt jelen, hála Artemisz-nek, de így is rengeteg segítséget biztosított Zarek-nek.
Zarek-et üldözőbe vette pár Sötét vadász, és egy új ellenség. Kicsit többet megtudunk az apollitákról, aminek örültem. Amikor Sundown feltűnt, azt hittem, hogy ő is Zarek ellen van. Későbbiekben kiderül, hogy Ash küldte, hogy segítsen Zareknek. Jó pár újraolvasásnak kellett eltelnie, mire Sundown-t megkedveltem. Nem volt vele semmi bajom, de nem igazán sikerült közel kerülnie hozzám. Ellenben, feltűnik – végre – egy sötét vadász nő, név szerint Syra, akiről többet szeretnék tudni, mert őt hamar megkedveltem.

Zarek és Astrid közös pillanatai nagyon tetszettek. Astrid-ot is hamar sikerült megkedvelnem, és a csípős, szellemes beszólásain sokszor kuncogtam.
Feltűnik egy újabb szereplő, Simi is, aki Ash-hez tartozik. Imádom ezt a kis démon-t. Ash-ről is egyre többet tudunk meg. A könyvet olvasva feltűnt, hogy mennyire hasonlítanak egymásra Zarek-el.
A végkifejlet nagyon jóra sikerült. Tetszett, hogy a könyv folyamán párszor az Olimposz is szóba került, valamint hogy Zarek az lett, ami.


„- Ő egy démon.Miért kéne ismernem?
- Mert ő Acheron társa.
Teljesen megdöbbenve, Zarek szájtátva bámulta a kicsi lényt, akinek olyan különös szeme volt,mint Acheronnak.Halvány volt, és világított, de az Acheronétól eltérően a lányét vörös sáv szegélyezte. - Ashnek társa van?
A démon felhorkant.Felállt,és hangosan súgta Astrid fülébe: – A Sötét Vadászod cuki de nagyon hülye.
Zarek duzzogó pillantást vetett rájuk,amikor látta,hogy Astrid elfojt egy nevetést.”


Értékelés: 5
Borító: 4,5
Sorozat:  Sötét Vágyak Vadásza ( Dark Hunters) # 4
Kedvenc karakter:  Zarek, Simi, Acheron
Oldalszám: 446
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2010

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...