2012. 10. 27.

J. R. Ward - Síron túli szerető

Fülszöveg: 
Rhage a Fekete Tőr Testvériség legveszélyesebb vámpírja. Nincs nála keményebb vagy gyorsabb harcos, és telhetetlenebb szerető sem. Kegyetlen átok sújtja, amelyet az Őrző szabott ki rá. Lelke sötét oldalával viaskodik, és ha egyszer alulmarad, az végzetes következményekkel jár… A gyönyörű Mary Luce Rhage védelemre szorul. Már évekkel ezelőtt elvesztette hitét a csodákban, mégis kétségbeesetten küzd annak a férfinak az oldalán, akit szeret. Az örök szerelemért. Az örök életért.

Újraolvasás.

Pár hónapja újraolvasást tartottam Ward téren, és be kell látnom, hogy hiába a sorozat második része, nekem No.1. Mind a könyv, mind a szereplők, és főleg Rhage a kedvencem. Annyiszor újraolvastam már, de egyszerűen... Amint a kezembe veszem a könyvet, megszűnik a világ, és csak olvasok. Ezt az értékelést pár hónapja írtam molyon, ha van még valami, ami eszembe jut, akkor kiegészítem. 


Ajánlás:
Ezt a könyvet neked ajánlom.
Kezdetben nem nagyon ment nekünk, ugye?
Aztán jobban megismertelek, és beléd szerettem.
Köszönöm, hogy engedted, hogy
a te szemeden keresztül lássam a világot,
és egy ideig a te cipődben járjak.
Annyira… gyönyörű vagy!


Oh Rhage..annyira…szeretlek!
Ez villogott azt agyamban,amíg olvastam a könyvet.Annyira…Annyira…
Ahányszor olvasom,annyiszor elbűvöl,magával ragad,és nem ereszt.
Már többször is említettem,hogy imádom a Testvéreket,de mind közül,Rhage a No.1.
Utána jön V és Zsadist és …. mindenki.Mindegyik Testvért meg lehet szeretni egy pillanat alatt és nem ereszt egyikük sem.Mindenkit másért szeretem.Rhage-et a humoráért,kitartásáért és a kendőzetlen őszinteségéért..
Azt hinné az ember,hogy egy felszínes szépfiú,de már a második oldalon rájön,hogy igenis több érzelem és fájdalom van benne,mint az ember hinné.
Együtt éreztem vele,főleg az Őrzőnél tett látogatásánál.Nem érdemelte meg,hogy az Őrző választás elé állította,és nekem is könnybe lábadt a szemem,mikor választania kellett.
Mary az egyik kedvenc női karakterem.Tudtam,hogy egy ilyen férfi mellé,mint Rhage,egy átlagos nőt tesz Ward.De kiderült,hogy csak külsőben átlagos. Mary tényleg egy igazi harcos.Már az elején megkedveltem,de volt pár rész,amikor leütöttem volna a csőlátása miatt.
Kíváncsi voltam,hogyan oldja meg Ward,hogy Rhage és Mary együtt maradjanak.És igazán tetszett a megoldás.
Megjelenik John is. Ja és persze ki ne hagyjam a vadállatot.Igazán megkedveltem őt is,főleg,amikor meg védte Mary-t.
Az alantasok gondolatai és cselekedetei nem kötöttek le igazán,de jó volt tudni,hogy hányadán is állnak.
Ebben a részben minden testvérből többet kaptunk,és részről-részre többet fogunk.
És Zsadist…alig várom hogy ismét elmerüljek a világodban!

„Rhage mélyen beszívta a levegőt. Felnőtt élete során még soha egyetlen nő sem tartotta őt a barátjának. És még senki nem örült annak, hogy a szexen kívül mást is csinálhat vele.
Az ősi nyelven azt suttogta.
- Nem találok szavakat, kedvesem, mert egyetlen kiejtett szavam sem méltó arra, hogy meghalld.”


Értékelés: 5*
Borító: 5
Sorozat:  Fekete Tőr Testvériség # 2
Kedvenc karakter:  Rhage, Mary, Testvériség tagjai
Oldalszám: 568
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2008

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...